Gabimet më të mëdha të markave gjatë vitit 2018

Gabimet më të mëdha të markave gjatë vitit 2018


Gabimet janë të pashmangshme, qoftë në koncept apo në ekzekutim. Por fatkeqësisht edhe një detaj i vogël i menduar jo gjatë mund t’i kushtojë miliona një kompanie dhe një fushate marketingu të bërë me zell.

BusinessMag gjithmonë ka ndjekur gabimet që brandet e ndryshme bëjnë dhe zhurmën e pashmangshme që shkaktojnë komentet në rrjetet sociale.

Kjo është një përmbledhje e asaj që ka ndodhur gjatë vitit 2018.

  1. H&M
    Në janar të këtij viti, gjigandi i modës së shpejtë publikoi në website-in e tij foton e një fëmije afrikano-amerikan që mbante veshur një pulovër të gjelbër me sloganin “Majmuni më i bukur i Xhunglës”. Klientët u tmerruan dhe përdoruesit e Twitter e etiketuan H&M si një kompani pa ndjeshmëri kulturore.

Lexoni: “Unë jam majmuni më i bukur i xhunglës”. Fushata raciste e H&M bëri që kompania të humbasë shumë dashamirës

2. Estee Lauder 

Gjithashtu në muajin Janar, Estee Lauder nxori një linjë të re fondatine të quajtur Double Wear Nude Water Fresh Makeup SPF25. Ndërkohë që kompania lançoi 30 nuanca të produktit, më shumë se gjysma ishin përshtatur për femrat me lëkurë të bardhë dhe shumë të zbehtë, duke lënë shumë pak opsione për femrat me ngjyrë. Reklamat për këtë make up dërguan një mesazhe shumë të qartë te klientët për atë çfarë kjo kompani përfaqëson.

3. Milwaukee Bucks

Një gabim në kohë detyroi shumë tifozë të basketbollit të besonin se Milwaukee Bucks po festonin shkarkimin e trajnerit Jason Kidd në janar. Lajmi u bë publik në 50 vjetorin e franchiset, kështu që çdo përdorues që kaloi nga profili në Twitter të ekipit përshëndeti me dashuri në sektorin e komenteve me një sërë balonash virtuale.

https://twitter.com/s0cialanx1ety/status/955549130989842432

4. Heineken

Reklama e shurdhët e kompanisë së birrës u lançua gjatë muajit Mars. Reklama 30 sekondëshe tregon një barist që rrëshket një birrë duke kaluar tre persona, të tre me ngjyrë, tek një femër e bardhë. Dhe slogani i fushatës ishte: “Ndonjëherë, e bardha është më mirë.”

Rreperi Chance në një postim në Twitter, e quajti reklamën e Heineken “tmerrësisht raciste,” dhe më mijëra njerëz e mbështetën.

5. Target

Në qershor të këtij viti, blerësit u surprizuan nga një letër urimi për Festën e Baballarëve në dyqanet Target ku shfaqej një çift Afrikano-Amerikan të shoqëruar nga termi “Babushi”. Kartolina u zbulua nga një përdorues i Facebook, i cili tha se kjo ishte e vetmja kartolinë që kishte një çift me ngjyrë.

Më vonë Target kërkoi falje dhe e hoqi kartolinën nga rreth 900 dyqanet e tij.

6. Domino’s Pizza

Në muajin Shtator, një franchise i rrjetit rus të picave Dominos, lançoi “Dominos Forever” një ofertë prej 100 picash falas në vit për 100 vite për klientët që do të bënin tatuazh logon e markës në lëkurën e tyre.

Pasi qindra postime në rrjetet sociale shpërthyen nga fansa të çmendur të picës, Domino’s nxorri disa kufizime për përmasat e tatuazhit, si dhe një reduktim në 350 persona përfitues të ofertës. Ky promocion supozohej të vazhdonte për muaj me rradhë, por kompanisë iu desh ta anullonte më parë për të ndaluar mijëra persona të jenë përfitues.

https://www.instagram.com/p/BnOep3Bleie/?utm_source=ig_web_copy_link

7. Dolce & Gabbana

Në muajin Nëntor, linja luksoze e modës publikoi një fushatë marketingu të mbushur me steriotipe etnike. Një reklamë e kompanisë përfshinte një modele kineze që përpiqej të hante pjata të ndryshme Italiane me shkopat karakteristikë të kuzhinës kineze. Përkundër përmbajtjes seksualisht sugjestive, njerëzit ishin të zemëruar për përshkrimin e popullit kinez si një popull me mungesë përsosjeje dhe kulturë të prapambetur.

Lexoni: Reklama raciste, Dolce & Gabbana u kërkojnë falje publike të gjithë kinezëve nëpër botë

Gjërat u përkeqësuan. Gjatë fushatës, Diet Prada, një profil instagrami i fokusuar në modë, postoi foto nga mesazhe të dërguara midis themeluesit Stefano​ Gabbana dhe modeles Michaela Tranova, ku Gabban shprehej se “vendi i mutit është Kina”. Postimi i Diet Prada u bë viral në rrjetet sociale dhe reagimet ishin të menjëherëshme. Hashtagu #BoycottDolce (Bojkotoni Dolcen) u bë trend në rrjetin social kinez Weibo.

View this post on Instagram

#DGlovesChina ? More like #DGdesperateforthatChineseRMB lol.  In a bid to further appeal to luxury's covetable Chinese consumers, @dolcegabbana released some hella offensive “instructional” videos on the usage of chopsticks.  Pandering at it's finest, but taken up a notch by painting their target demographic as a tired and false stereotype of a people lacking refinement/culture to understand how to eat foreign foods and an over-the-top embellishment of cliché ambient music, comical pronunciations of foreign names/words, and Chinese subtitles (English added by us), which begs the question—who is this video actually for?  It attempts to target China, but instead mocks them with a parodied vision of what modern China is not…a gag for amusement. Dolce & Gabbana have already removed the videos from their Chinese social media channels, but not Instagram.  Stefano Gabbana has been on a much-needed social media cleanse (up until November 2nd), so maybe he kept himself busy by meddling with the marketing department for this series. Who wants to bet the XL cannoli “size” innuendos were his idea? Lmao. • #dolceandgabbana #altamoda #rtw #dgmillennials #stefanogabbana #shanghai #chinese #italian #cannoli #meme #wtf #dumb #lame #chopsticks #foodie #tutorial #cuisine #italianfood #asianmodel #asian #chinesefood #dietprada

A post shared by Diet Prada ™ (@diet_prada) on

Gabbana dhe bashkëthemeluesi Domenico Dolce kanë kërkuar falje për publikun që nga ai moment, dhe anulluan pasarelën e tyre në Shanghai, që u kushtoi miliona.

/INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0