Beteja e Draghit me deflacionin


Kjo javë është vendimtare për tregjet dhe gjithë sytë janë të drejtuar nga Banka Qëndrore Europiane. Mario Draghi do të provojë të fitojë betejën epike tashmë me deflacionin në raundin e 11-të.

Bordi drejtues i Bankës Qendrore ka vendosur për stimuj të rinj në 10 nga 47 takimet nën presidencën Draghi, me një qëllim të vetëm: Luftën kundër deflacionit. Kaq nuk kanë mjaftuar aspak, pasi Eurozona është zhytur sërish në deflacion.

Ekonomistët janë të gjithë të bindur se në datat 9-10 Mars, Mario Draghi do të njoftojë stimujt e rinj. Lajmi i mirë është se, tregjet janë të bindura se këto stimuj do të mjaftojnë. Në rast se do të ndodhë e kundërta të paktën supermario nuk rrezikon të zhgënjejë tregjet, siç bëri në muajin Nëntor të vitit të kaluar.

“Draghi nuk do të dojë aspak të zgjënjejë sërish tregjet”- theksojnë analistët. Gjithsesi, shqetësimi kryesor i Bankës Qendrore Europiane është të parandalojë një spirale deflacioniste.

Pjesa dërrmuese e ekonomistëve, mbi ¾-at theksojnë se më 10 Mars Draghi do të njoftojë zgjerimin e bazës monetare të lehtësimit sasior në shkallë të gjerë, në 75 miliardë euro në muaj, nga 60 miliardë që është aktualisht.

Një rritje e tillë përkthehet në 200 miliardë euro shtesë në programin prej 1.5 trilionë eurosh, që parashikohet të zgjasë deri në muajin Mars të vitit të ardhshëm. Ekziston edhe mundësia që Draghi të mjaftohet vetëm me shtyrjen në kohë të programit, por kjo do të sillte zhgënjim të tregjeve, njësoj siç ndodhi në muajin Nëntor. Ekonomistët janë të sigurt edhe në një pikë tjetër: norma mbi depozitat do të shkurtohet me 10 pikë bazë, në -0.4%.

 

/Telegrafi/

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0