Barcelona nuk i mirëpret më turistët


Barcelona nuk i mirëpret më turistët si më parë.

Dy ditë pasi të gjithë hotelet e rinj u përzunë nga qendra e qytetit, Barcelona prezantoi një plan të ri i cili frenon turizmin deri në vitin 2020.

Vitin e kaluar Barcelona priti 32 milionë vizitorë. Edhe pse turizmi është një pjesë vitale për ekonominë e qytetit (grumbullon 14% të të ardhurave vjetore), ajo është gjithashtu duke rritur çmimet eshtëpive, duke i shtyrë vendasit dhe dyqanet kryesore në favor të hoteleve dhe kurtheve turistike.

Kryebashkiakja e Barcelonës Ada Colau paraqiti “Planin Strategjik për Turizmin 2020.” Plani ka për qëllim të “qeverisë turizmin”, dhe ofron një zgjidhje për praktikat që ndikojnë negativisht te vendasit, si rritja e çmimeve dhe mbipopullimin e rrugëve.

Qyteti po planifikon rritjen e çmimeve të parkimit për autobusët e turistëve, të cilët nga ana tjetër, në mënyrë të pashmangshme do të rrisin çmimet e udhëtimit me autobus.

Lëvizja e qytetit për të luftuar turizmin vjen si pasojë e përpjekjeve të vazhdueshme të vendasve. Në janar, me mijëra banorë marshuan në Las Ramblas duke protestuar për rinovimin e qytetit dhe numrin e lartë të turistëve.

“Ne e kuptojmë që njerëzit e tjerë e pëlqejnë qytetin, por ne po bëhemi një park turistik sa herë që një dyqan ushqimesh mbyllet dhe një dyqan suveniresh e zëvendëson,” tha zëvendës kryetarja për planifikim urban Janet Sanz. “Njerëzit jetojnë dhe punojnë këtu. Ky nuk është një vend për t’u argëtuar në fundjavë.”

/TravelAndLeisure

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0