AstraZenca vendos të blejë firmën farmaceutike botërore për 39 mld dollarë - Business Magazine Albania

AstraZenca vendos të blejë firmën farmaceutike botërore për 39 mld dollarë

Kreu i gjigandit farmaceutik AstraZeneca, Pascal Soriot ka rënë dakord për të blerë kompaninë tjetër farmaceutike Boston Alexion për 39 miliard dollarë. Lajmin e ka bërë të ditur vetë Kreu i saj, Soriot. Në një konferencë për mediat së bashku me anëtarë të Boston Alexion të shtunën, tha se fillimisht do të paguantë për blerjen 17.5 miliard euro, ndërsa më vonë këstin e dytë. Blerja është një nga marrëveshjet më të mëdha të vitit për industrinë e barnave dhe do të zgjeronte kërkimet e AstraZeneca ( AZN ) për sëmundjet e rralla. Alexion ka një njësi të imunologjisë në Boston që u shërben pacientëve me çrregullime të rralla dhe të veçanta.

Marrëveshja është miratuar unanimisht nga të gjithë drejtuesit e kompanive ndërsa blerja pritet që të mbyllet në mes të viti 2021. AstraZeneca ra dakord të paguante për blerjen me një miks parash dhe aksionesh, duke marrë një hua afatshkurtër prej 17.5 miliardë dollarësh nga Morgan Stanley, JP Morgan dhe Goldman Sachs për të ndihmuar në pagesën.

LEXO: AstraZeneca mund të zhvillojë një provë tjetër për efikasitetin e vaksinës

AstraZeneca është një nga Kompanitë farmaceutike më të fuqishme dhe të njohura në botë. AstraZeneca mori më shumë famë gjatë pandemisë së Covid-19 për vaksinën anti-Covid që ka prodhuar.

CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0