AstraZenca vendos të blejë firmën farmaceutike botërore për 39 mld dollarë

Kreu i gjigandit farmaceutik AstraZeneca, Pascal Soriot ka rënë dakord për të blerë kompaninë tjetër farmaceutike Boston Alexion për 39 miliard dollarë. Lajmin e ka bërë të ditur vetë Kreu i saj, Soriot. Në një konferencë për mediat së bashku me anëtarë të Boston Alexion të shtunën, tha se fillimisht do të paguantë për blerjen 17.5 miliard euro, ndërsa më vonë këstin e dytë. Blerja është një nga marrëveshjet më të mëdha të vitit për industrinë e barnave dhe do të zgjeronte kërkimet e AstraZeneca ( AZN ) për sëmundjet e rralla. Alexion ka një njësi të imunologjisë në Boston që u shërben pacientëve me çrregullime të rralla dhe të veçanta.

Marrëveshja është miratuar unanimisht nga të gjithë drejtuesit e kompanive ndërsa blerja pritet që të mbyllet në mes të viti 2021. AstraZeneca ra dakord të paguante për blerjen me një miks parash dhe aksionesh, duke marrë një hua afatshkurtër prej 17.5 miliardë dollarësh nga Morgan Stanley, JP Morgan dhe Goldman Sachs për të ndihmuar në pagesën.

LEXO: AstraZeneca mund të zhvillojë një provë tjetër për efikasitetin e vaksinës

AstraZeneca është një nga Kompanitë farmaceutike më të fuqishme dhe të njohura në botë. AstraZeneca mori më shumë famë gjatë pandemisë së Covid-19 për vaksinën anti-Covid që ka prodhuar.

CNN

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale