“ARTI I KOMUNIKIMIT NË PUBLIK”

ARTI I KOMUNIKIMIT
Qendra Universi
“ARTI I KOMUNIKIMIT NË PUBLIK”
Të komunikosh me publikun të bën të diferencohesh nga të tjerët, pasi jo gjithkush e ka aftësinë për të qenë folës i mirë, por të gjithë mund të trajnohen për t’u bërë të tillë.- Dale Carnegie.

CFARË PËRFITONI NGA KY TRAJNIM?
Zhvillon aftësitë e të folurit në publik duke njohur audiencën që ke përballë
– Ndihmon të nisësh ndryshe fjalimin duke qënë të qetë, të qartë, duke përcjellë mesazhe të qarta, bindëse dhe motivuese njëkohësisht, në audienca të vogla ose të mëdha
– Mëson përdorimin e dinamikës së gjuhës së trupit, të cilat u japin ngjyrim emocional fjalëve dhe fjalive në publik
– Rrit vetbesimin, del nga zona e konfortit (rehatisë), bëhesh TI UDHËHEQËSI ORATORIK
KUSH MUND TË MARRË PJESË?
Në trajnim mund te marrin pjesë individë nga fusha të ndryshme profesionale që duan të përmirësojnë zhvillimin e tyre personal dhe profesional, duke avancuar në rrugëtimin e tyre të karrierës
Trajnimi është shumë i vlefshëm edhe për të rinjtë që janë në hapat e tyre drejt rrugëtimit profesional (studentë). Aplikoni online ose pranë qendrës Universi, duke plotësuar të dhënat (emër, mbiemër, nr. kontakti dhe profesion)
📧 info@qendrauniversi.com
📞00355 69 633 1384
Aplikantët
Data: 30-31/01/2021
Ora: 10.00 – 13.30
Pagesa: 3000 Lekë
1500 Lekë (student)
📌Afati i kryerjes së pagesës 21/12/2020-26/01/2021
NË FUND TË TRAJNIMIT GJITHË PJESËMARRËSIT PAJISEN ME ÇERTIFIKATË PJESËMARRJE
-Takimi Online zoom meeting link.
Trajnim i alternuar me prezencë fizike dhe Online.
Per pjesemarrjen fizike ju bejme me dije nr. e pjesëmarrësve në janar 2021, sipas urdhërit të komitetit të ekspertëteve të shëndetësisë.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale