Apple pritet të lançojë një "MacBook Air" më të përballueshëm këtë vit

Apple pritet të lançojë një “MacBook Air” më të përballueshëm këtë vit


Ju i doni produktet e Apple, por gjithashtu doni të keni përsëri para në llogarinë tuaj bankare – çfarë duhet të bëni ju si blerës në këtë rast?

Pse të mos blini një MacBook Airs të Apple më pak të kushtueshëm që do të lançohet këtë vit?

Të parashikosh se çfarë ndodh në mendjen e  Apple është paksa e ndërlikuar, por analisti Ming-Chi Kuo i “KGI Securities” ka një histori shumë interesante për të treguar. Sipas 9to5Mac, planet më të fundit të kompanisë tregojnë për lançimin e një MacBook Air “me çmim më të ulët” diku në tremujorin e dytë të vitit 2018.

Aktualisht, një MacBook Air 13-inch shitet për 999 dollarë ose 1.199 dollarë – në varësi të karakteristikave. Ndërsa thjesht pritja e një çmimi më të ulët nuk na jep shumë për të vazhduar, ai thotë se Apple po sheh një mënyrë për të shpërndarë laptopin e tij në më shumë duar, duke ulur çmimin e tij.

Apple, mishërimi i inovacionit në Silicon Valley, mund të ndryshojë lojën përsëri me idenë revolucionare për t’i bërë produktet e tij më të përballueshëm. Nëse Kuo ka të drejtë, portofoli juaj do t’ju falenderojë për këtë.

burimi: Mashable

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0