Apple dhe Google janë markat më të vlerësuara në botë - Business Magazine Albania

Apple dhe Google janë markat më të vlerësuara në botë


Firma e konsulencës, Interbrand, ka publikuar katalogun e saj më të fundit të markave më të vlerësuara botërisht. Apple, Google, Microsoft dhe IBM vijojnë të jenë në krye të kësaj liste për të paktën 5 vitet e fundit.

Apple dhe Google qëndrojnë në krye, në vendin e parë dhe të dytë respektivisht, për të tretin vit me radhë. Markat e tjera teknologjike që ndjekin janë: Microsoft (#4), IBM (#5), Samsung (#7), Amazon (#10), Intel (#14), Cisco (#15), Oracle (#16), HP (#18), Facebook (#23), eBay (#32), PayPal (#97) dhe Lenovo (#100).

Në listën e 100 markave më të vlerësuara, 28 janë kompani teknologjike. Asnjë industri tjetër nuk ka një prezencë të lartë në këtë klasifikim.

Rrjeti social Facebook pati rritjen më të fuqishme duke kaluar nga pozicioni i #29 në #23 falë rritjes të vlerës së markës me 54 %. Ndërsa PayPal dhe Lenovo u shfaqën për herë të parë brenda listës së 100 kompanive më të vlerësuara.

Gjigandi kinez i e-commerce, Alibaba, nuk është përfshirë në këtë listë. Kanë kaluar mëse 16 vite që kur Interbrand analizon markat më të vlerësuara në botë. Kjo analizë përqendrohet në tre komponentë: performanca fiskale, qëndrimi i konsumatorit si dhe aftësitë konkurruese në treg. (PCWorld Albanian).

 

Burimi: pcworld.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0