Apple arrin rekorde të reja për shitjet

Apple

Shitjet e Apple shënuan rekord gjatë periudhës së Krishtlindjes, pasi familjet zgjodhën risitë e fundit të kompanisë, telefonë, laptopë dhe aparatura të tjera.

Rekordi i rritjes u sënua në Kinë me 57%. Në tre muajt e fundit të 2020 shitjet i kaluan 111 miliardë dollarë, një rritje me 21 për qind krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit të mëparshëm. Për këtë ka ndikuar pandemia, e cila ka bërë që më shumë aktivitete të kthehen online, duke rritur kërkesën për teknologji të re.

Apple numëron tashmë më shumë se 1.65 miliardë aparatura aktive në shkallë globale, përfshirë mbi 1 miliard iPhonë. Fitimet e Apple vijnë pas prezantimit të serisë së re të iPhonëve 12, që ekzekutivët kanë thënë se kanë bindur një numër rekord njerëzish të ndryshojnë markë ose të rifreskojnë modelet më të vjetra. Kompania tha se kishte rritje në kinë, ku pandemia e ka zbutur tani peshën mbi ekonominë, e ndihmuar kjo pjesërisht edhe nga rritja e kërkesës për telefonë me rrjetin e ri 5G.

Lexo: Pasuria e miliarderëve u rrit me 27 përqind gjatë pandemisë

Shitjet në rajonin e gjerë të Kinës, që përfshin edhe Hong Kongun dhe Tajvanin, u rritën me 57 për qind. Ndërsa në Europë shitjet u rritën me 17 për qind dhe me 11 përqind në kontinentet amerikan.

Reuters

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0