Amazon sapo bëri një lëvizje të papritur që mund të shtypë FedEx dhe UPS  - Business Magazine Albania

Amazon sapo bëri një lëvizje të papritur që mund të shtypë FedEx dhe UPS 

Amazon

Është loja më e fundit e kompanisë në lidhje me operacionet masive të transportit dhe logjistikës. 

Amazon është bërë tashmë shitësi më dominues me pakicë në internet dhe është gati të marrë përsipër hapësirën e dorëzimit. Gjiganti i tregtisë online njoftoi nisjen e programit të tij Buy with Prime të enjten; shërbimi u ofron shitësve të palëve të treta akses në rrjetin e gjerë të transportit dhe shpërndarjes së kompanisë, madje edhe për porositë në faqet jo-Amazon. 

Shitësit me pakicë që përdorin shërbimin do të kenë mundësinë t’i bashkëngjisin ikonën Prime artikujve në faqen e tyre të internetit që kualifikohen për dërgesë falas dy-ditore ose ditën tjetër. Për më tepër, anëtarët e Prime do të jenë në gjendje të përdorin informacionin e pagesës dhe transportit të lidhur me llogaritë e tyre në Amazon për të bërë një porosi. Është një mundësi e madhe për Amazon për të marrë para, pasi shitësit do të paguajnë tarifa të ndryshme për përpunimin, përmbushjen, ruajtjen e pagesave dhe më shumë. 

Lexoni: Si të shpëtojmë Amazonën nga shkatërrimi? Sipërmarrësi mendon se zgjidhja është NFT-ja

Por “Buy with Prime” nuk është ende në dispozicion për të gjithë shitësit me pakicë; tani për tani, vetëm shitësit që përdorin Fulfillment nga Amazon (FBA) mund të përfitojnë, vetëm me ftesë. Në fund të fundit, kompania planifikon të zgjerohet për të përfshirë tregtarë të tjerë, gjë që ka potencialin ta nivelojë kompaninë edhe më lart në lojën e dërgesave në internet – potencialisht shumë larg UPS-së, FedEx-it dhe madje edhe Shërbimit Postar të SHBA-së. 

Aktualisht, Amazon ofron një program Fulfillment me shumë kanale për të lejuar shitësit të ruajnë dhe dërgojnë mallra me shërbimet e Amazon nëpërmjet siteve të palëve të treta. 

Buy with Prime – Blej me Prime është lëvizja më e fundit e kompanisë në një fushatë afatgjatë për të maksimizuar fitimin me operacionet e saj të shumta të transportit dhe logjistikës. Sipas një raporti nga kompania, shërbimet e shitësve të palëve të treta, duke përfshirë komisionet, tarifat e fulfillment dhe transportit dhe shërbime të tjera, u rritën 11% nga viti në vit në 30.3 miliardë dollarë në tremujorin e fundit.  

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0