Amazon ka nisur të testojë një agjent të ri të AI për blerje, një veçori të quajtur “Bli për Mua” (Buy for Me), me një grup të kufizuar përdoruesish, sipas një postimi në blog që kompania publikoi të enjten.
Nëse Amazon nuk shet diçka që përdoruesit po kërkojnë, veçoria “Bli për Mua” do të shfaqë produkte që po shiten në faqe të tjera. Pastaj, përdoruesit mund të zgjedhin dhe të kërkojnë të blejnë një nga këto produkte pa u larguar fare nga aplikacioni Amazon Shopping.
Amazon është kompania më e fundit që prezanton një agjent të AI për blerje, duke iu bashkuar firmave si OpenAI, Google dhe Perplexity, të cilat kanë prezantuar agjentë të ngjashëm që mund të vizitojnë faqe interneti dhe të ndihmojnë përdoruesit të kryejnë blerje. Amazon është tashmë platforma më e përdorur për gjithçka që dikush dëshiron të blejë në internet, por veçoria “Bli për Mua” mund t’i mundësojë Amazon të kapë një pjesë edhe më të madhe të tregtisë elektronike se sa bën sot.
Në prapaskenë, agjenti i ri i Amazon për blerje do të vizitojë një faqe të jashtme, do të zgjedhë një produkt që kërkohet nga përdoruesi dhe do të plotësojë emrin e përdoruesit, adresën e dërgesës dhe detajet e pagesës për të kryer blerjen, sipas Amazon. Kompania thotë se veçoria e re e blerjeve me agjent është e fuqizuar nga modelet e saj të AI Amazon Nova, përveç modelit Claude të Anthropic. Një nga këto modele mund të jetë Nova Act, një agjent i AI që Amazon prezantoi më herët këtë javë dhe që mund të përdorë faqet e internetit në mënyrë autonome.
Lexo edhe:Amazon futet në garë për TikTok, një lëvizje e papritur para afatit final
Amazon tha në postimin e përmendur se “Bli për Mua” përdor enkriptimin për të “siguruar” futjen e informacionit tuaj të faturimit në faqet e palëve të treta, në mënyrë që Amazon të mos shohë se çfarë po porositni jashtë platformës së saj. Ky është një qasje unike krahasuar me agjentët e OpenAI dhe Google, të cilët kërkojnë që njerëzit të plotësojnë vetë informacionet e kartës së kreditit, si dhe agjentin e Perplexity, i cili përdor një kartë debiti të parapaguar për të kryer blerjet.
T’i dorëzosh informacionin e kartës së kreditit një AI-je, e cila është e prirur për gabime dhe keqkuptime, mund t’u shkaktojë disa përdoruesve dyshime serioze. Sipas përvojës së TechCrunch, agjentët e AI për blerje shpesh marrin kohë të gjatë për të përpunuar kërkesat dhe shpesh ngecin diku gjatë procesit.
Amazon në thelb po u kërkon përdoruesve të besojnë se agjenti i saj nuk do të blejë aksidentalisht 1,000 palë çorape në vend të 10 palëve, për shembull. Gjithashtu, po u kërkon atyre që të pranojnë më pak kontroll mbi përvojën e blerjes. Nëse një klient ka nevojë të kthejë ose të ndërrojë një porosi, “Bli për Mua” do ta drejtojë atë te dyqani dixhital nga i cili agjenti i AI bëri blerjen. Shumë shpejt do të shohim se sa njerëz janë të gatshëm të provojnë këtë veçori.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.