Alibaba fitoi 15 miliardë $ në vetëm 20 orë në "Ditën e Beqarëve" - Business Magazine Albania

Alibaba fitoi 15 miliardë $ në vetëm 20 orë në “Ditën e Beqarëve”


Gjigandi kinez e-commerce Alibaba ka thyer një rekord të ri me të ardhura prej 15 miliardë $. “Dita e beqarëve“, një festë për beqarët, është mbajtur në Kinë më 11 nëntor. Festa ka filluar nga studentët në Universitetin e Nanjing në vitin 1993, por në vitin 2009, Alibaba, shitësi më i madh në botë, ka vendosur që të përfitojë dhe të ofrojë ulje në internet për të përkuar me pushimin.

Shitjet e këtij viti kanë thyer tashmë rekordin e vitit të kaluar, duke e çuar në 15 miliardë $ në 20 orë këtë ngjarje një-ditore, me shitjet e fundit pritet të jetë rreth 20 miliardë $. Nga ora 13:00 në Kinë, blerjet celularë llogariten në 84 % të të gjitha shitjeve. Dhe kompania raporton se markat më të mëdha me bazë në SHBA kanë qenë të Apple, Nike, New Bilance, Playboy dhe Skechers. Dhe nuk mendoj se konsumatorët e Alibaba-së janë kufizuar vetëm në Kinë.

Kompania njoftoi se në afrimin e mesnatës EST më 10 nëntor, Shtetet e Bashkuara ishin numri një i shitjeve në Kinë. Për herë të parë këtë vit, kompani të tilla si Apple dhe Target ishin në dispozicion të klientëve në Tmall, dyqan masiv online i Alibaba-së, duke u bashkuar markave të tilla si Gap, Starbucks, Costco, Macy-së dhe Zara.

Kompania solli 7 milionë $ gjatë shitjeve për herë të parë në vitin 2009 të “Ditës së beqarëve”, i cili përfshinte 27 tregtarë. Në vitin 2014, konsumatorët shpenzuan 9.3 miliardë $ më 11 nëntor.

U deshën vetëm 12 orë për të kaluar këtë shifër në 2015 me 14.3 miliardë $. 30 mijë marka nga 25 vende të ndryshme shitën sende “në sheshe” të shumta online në Alibaba dhe 120.000 kërkesa janë bërë çdo minutë vitin e kaluar. Shitjet në “Ditën e beqarëve” ishin tre herë më shumë se Cyber Monday dhe Black Friday kombinuar së bashku në 2015.

Blerjet përmes Alibaba dhe bizneseve të saj përbëjnë 80 për qind të shitjeve online të Kinës. Vitin e kaluar, Alibaba ka mbajtur një shfaqje televizive të veçantë tre-orëshe të quajtur Tmall Double-11 Night Carnival që paraqiti yje të mëdhenj si Kevin Spacey dhe aktori që ka luajtur James Bond, Daniel Craig.

Pa menduar këtë vit u përfshinë dhe ylli i NBA-së Kobe Bryant dhe Victoria dhe David Beckham, një shfaqje e modës dhe përvojë reale e pazarit virtual.

 

burimi: Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0