Alibaba bëhet partneri kryesor i lojërave Olimpike deri në vitin 2028


Alibaba, gjigandi kinez i e-commerce është bërë pjesë e një grupi elitë të sponsorve të Lojrave Olimpike pas nënshkrimit të një partneriteti me Komitetin Olimpik Ndërkombëtar (IOC) që do të zgjasë të paktën deri në vitin 2028.

Dy organizatat e shpallën marrëveshjen javën e kaluar në Forumin Ekonomik Botëror në Davos të Zvicrës, duke konfirmuar se Alibaba do të jetë partner zyrtar i IOC-së për e-commerce dhe shërbimet cloud.

Kompania gjithashtu do të jetë partner në Olympic Channel, një shërbim i ri televiziv dixhital me qëllimin për të promovuar lojra të tifozëve të rinj sportiv dhe Alibaba tha se do të përdorë njohuritë e tij të mediave dixhitale për të ndihmuar në targetimin e audiencës kineze.

Edhe pse detajet financiare nuk janë zbuluar është konfirmuar se të drejtat globale të Alibaba-s do të përfshijnë 6 Lojërat Olimpike gjatë 11 viteve të ardhshme.

Këto përfshijnë Lojërat Olimpike dimërorë “PyeongChang 2018”, Lojërat Olimpike “Tokio 2020”, Lojërat Olimpike dimërore “Pekin 2022” dhe Lojërat Olimpike të verës dhe dimrit në 2024, 2026 dhe 2028 në qytete që IOC ende nuk i ka zgjedhur.

Alibaba gjithashtu ka siguruar të drejtat që përfshijnë reklamat dhe përdorimin e shenjave Olimpike dhe imazhet nga Lojërat Olimpike.

Burimi: warc.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0