Alibaba bëhet partneri kryesor i lojërave Olimpike deri në vitin 2028 - Business Magazine Albania

Alibaba bëhet partneri kryesor i lojërave Olimpike deri në vitin 2028


Alibaba, gjigandi kinez i e-commerce është bërë pjesë e një grupi elitë të sponsorve të Lojrave Olimpike pas nënshkrimit të një partneriteti me Komitetin Olimpik Ndërkombëtar (IOC) që do të zgjasë të paktën deri në vitin 2028.

Dy organizatat e shpallën marrëveshjen javën e kaluar në Forumin Ekonomik Botëror në Davos të Zvicrës, duke konfirmuar se Alibaba do të jetë partner zyrtar i IOC-së për e-commerce dhe shërbimet cloud.

Kompania gjithashtu do të jetë partner në Olympic Channel, një shërbim i ri televiziv dixhital me qëllimin për të promovuar lojra të tifozëve të rinj sportiv dhe Alibaba tha se do të përdorë njohuritë e tij të mediave dixhitale për të ndihmuar në targetimin e audiencës kineze.

Edhe pse detajet financiare nuk janë zbuluar është konfirmuar se të drejtat globale të Alibaba-s do të përfshijnë 6 Lojërat Olimpike gjatë 11 viteve të ardhshme.

Këto përfshijnë Lojërat Olimpike dimërorë “PyeongChang 2018”, Lojërat Olimpike “Tokio 2020”, Lojërat Olimpike dimërore “Pekin 2022” dhe Lojërat Olimpike të verës dhe dimrit në 2024, 2026 dhe 2028 në qytete që IOC ende nuk i ka zgjedhur.

Alibaba gjithashtu ka siguruar të drejtat që përfshijnë reklamat dhe përdorimin e shenjave Olimpike dhe imazhet nga Lojërat Olimpike.

Burimi: warc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0