Akademia Verore 2017 e SME-ve, mundësia ideale për sipërmarrësit e rinj


Instituti Shqiptar i SME-ve, SME Albania në bashkëpunim me Köstinger Consulting, njofton organizimin e edicionit të parë të “Akademia Verore e SME-ve” në datat 10 – 16 Korrik 2017, në Qendrën Rinore Tiranë.

Akademia Verore e SME-ve është një program 6 ditor që i ofron SME-ve, bazën e nevojshme teorike dhe praktike që atyre u nevojitet për t’u përshtatur me ndryshimet e shpejta me të cilat përballet ekonomia jonë, për të qenë sa më konkurrues në treg dhe për të lehtësuar procesin e ndërkombëtarizimit.

Akademia Verore e SME-ve 2017 kërkon të pajisë pjesëmarrësit me njohuri teknike në tre fusha kryesore:
– Standardet – Cilësia, Shëndeti dhe Siguria, Menaxhimi i zinxhirit të furnizimit, Inovacioni në kompani.
Parashikimi i shitjeve – Të drejtat e pronësisë intelektuale, Aksesi në financim, Menaxhimi i burimeve njerëzore.
Inteligjenca e Marketingut – Marrëdhëniet me Klientët, Rrjetëzimi, Menaxhimi i mediave sociale, Lidershipi dhe komunikimi BMC, Kompetencat Ndërkulturore.

Të ftuar të veçantë në Akademinë Verore 2017 do të jenë përfaqësues nga Zyra e Këshilltarit Ekonomik e Tregtar të Ambasadës së Kinës që do të ofrojnë njohuri të dobishme mbi tregun kinez me qëllim promovimin e zhvillimit dhe bashkëpunimit të ndërmarrjeve të vogla dhe të mesme (SME) mes Shqipërisë, Kinës dhe BE-së. Një nga SME-të pjesëmarrëse do të përzgjidhet për të vizituar Kinën dhe për të krijuar networking me sipërmarrje në Kinë.

Në përfundim të Akademisë Verore, pjesëmarrësit do të pajisen me certifikatën e pjesëmarrjes.

Të gjithë sipërmarrësit që dëshirojnë të bëhen pjesë e këtij programi, mund të kontaktojnë dhe të shprehin interesin e tyre në adresën info@sme.al.

Pjesëmarrja në Akademinë Verore është falas.

Megjithatë inkurajohen të gjithë pjesëmarrësit të paguajnë një tarifë simbolike prej 30 Euro që do t’i dhurohet Fondacionit Down Syndrome Abania.

Burimi: sme.al

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale