Ai ndryshoi stilin e tij të reagimit dhe të ardhurat e kompanisë së tij u rritën pothuajse 1,500 përqind - Business Magazine Albania

Ai ndryshoi stilin e tij të reagimit dhe të ardhurat e kompanisë së tij u rritën pothuajse 1,500 përqind

U desh një krizë për themeluesin dhe CEO-n e Numerated, Dan O’Malley për të kuptuar që sjellja e tij po dëmtonte rritjen e kompanisë së tij. Do të preferonit të frikësonit njerëz apo t’ju duan? Për tre vjet, Dan O’Malley zgjodhi këtë të fundit dhe çdo ditë ai dështoi para punonjësve të tij edhe më shumë.

Themeluesi dhe CEO i Numerated u ndesh me këtë epifani rastësisht: Startup-i katër-vjeçar me seli në Boston, i cili ndihmon bankat dhe unionet e kreditit të automatizojnë proceset e tyre, hyri në krizë në Mars 2020, kur Administrata e Biznesit të Vogël filloi Programin e Mbrojtjes  Paycheck. Rezulton se, kur i gjithë ekipi juaj prej 55 personash punon 20 orë në ditë, për ditë të tëra (për të ndihmuar bankat të përpunojnë rreth 250 milionë dollarë kredi të falshme për bizneset e vogla në orë), ju nuk keni kohë të masni fjalët. 

Lexo: 11 këshilla menaxhimi për profesionistë të pavarur

Ky ishte edhe ingredienti sekret: “Nuk kisha kohë të shqetësohesha se si njerëzit do t’i merrnin reagimet. Unë thjesht duhej t’i jepja ato”,- thotë O’Malley. Por, ndershmëria mund të jetë e paqëndrueshme dhe mund të shkaktojë reagime mbrojtëse, kështu që ai shtoi një truk personal. Ai do fillonte çdo koment me një paralajmërim të shkurtër: “Kjo ndoshta do të duket e ashpër, por nuk po e them në mënyrë dashakeqe”. Dhe pasi detajonte saktësisht se cili ishte problemi, ai pyeste: Si mund të të ndihmoj? Çfarë ju duhet për ta rregulluar këtë problem?

“Nuk ishte një vendim i bërë me vetëdije. Nuk u duk si një ndryshim në atë kohë”,- thotë O’Malley. Por punonjësit e Numerated e vunë re tonin e ri menjëherë. 

-“Sinqerisht, më frikësoi. 100 për qind më frikësoi.”,- thotë Marianela Vazquez, SVP e shërbimeve profesionale të kompanisë. Vazquez kujton një bisedë që ajo bëri me O’Malley menjëherë pasi u punësua në 2018: “Pra, Marianela”,- i tha ai, “ne kemi këtë problem me këtë bankë. Unë kam nevojë që ti ta zgjidhësh. Kam dëgjuar se ata janë me të vërtetë të mërzitur. Kanë disa shqetësime në lidhje me performancën në platformë. Por unë besoj se ti do ta zgjidhësh shumë thjeshtë”.

“Ai kurrë nuk arrinte te thelbi i problemeve”,- thotë Vazquez. Por sapo goditi Covid-i, O’Malley krijoi një qasje më praktike, duke e stërvitur atë përmes bisedave, shpesh duke e inkurajuar atë të përdorte telefonin në vend që të dërgonte email-e të paqarta ose mesazhe në Slack. Performanca e ekipit të saj u përmirësua shpejt dhe Vazquez e gjeti veten duke dhënë të njëjtin lloj reagimi në raportet e saj direkte.

Lexo: Shitjet e automjeteve elektrike të Tesla-s i arritën pritshmëritë, por ritmi i rritjes po ngadalësohet

Cheryl Kardos, SVP e marketingut, luftoi me sindromën e mashtrimit: Ajo kishte pak përvojë në industrinë e financave dhe nuk ndihej e kualifikuar për të biseduar me profesionistë në banka çdo ditë. Por kur PPP(Programi i Mbrojtjes Paycheck) nisi, ishte detyra e saj të reklamonte sistemet e përpunimit të huasë të Numerated, kështu që O’Malley filloi ta shtynte Kardos të fliste me klientët më rregullisht, për të kuptuar të paktën më mirë punën e tyre të brendshme. “Gjëja më e madhe me të cilën ne luftuam si kompani, para PPP, ishte që nuk bëmë sa duhet duke dëgjuar klientët.”,- thotë Kardos. “Tani, ne po bëjmë biseda çdo ditë me ta“.

Periudha e krizës së Numerated ka mbaruar, por stili i ri i O’Malley do të qëndrojë: Eliminimi i pasivitetit (duke ruajtur humanizmin) ka bërë që udhëheqësit, punonjësit dhe madje edhe klientët e startup-it të komunikojnë në mënyrë të konsiderueshme në mënyrë dhe më efikase me njëri-tjetrin. Dhe të ardhurat vjetore të kompanisë u rritën në 28 milionë dollarë në 2020, nga afërsisht 1.8 milionë dollarë në 2019. 

-“Bëhuni transparent”,- këshillon O’Malley. “Kur gjërat ndodhin, ju duhet të flisni për to dhe thjesht t’u tregoni njerëzve se si po i mendoni, si udhëheqës. Ju nuk duhet të keni të drejtë gjithmonë”.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0