AI mund të zvogëlojë nevojën për call centers - Business Magazine Albania

AI mund të zvogëlojë nevojën për call centers

AI mund të zvogëlojë nevojën për call centers
~3 minuta lexim

Përparimet e inteligjencës artificiale (AI) do të çojnë në një reduktim të ndjeshëm të nevojës për call centers(qendra telefonike) brenda një viti, tha për Financial Times (FT) shefi ekzekutiv i Tata Consultancy Services (TCS), K Krithivasan. Kjo mund të transformojë rrënjësisht industrinë që kishte qenë një burim kryesor punësimi në vende si India dhe Filipinet.
Sipas raportit nga FT, Krithivasan parashikon një të ardhme ku qendrat e thirrjeve që marrin telefonata hyrëse bëhen të rralla dhe zëvendësohen nga sisteme proaktive të AI, të afta për të parashikuar dhe adresuar çështjet e klientëve përpara se ato të lindin. Ai beson se chatbot-et e pajisura me AI gjeneruese do të dizajnohen për të analizuar historitë e transaksioneve të klientëve dhe për të kryer detyrat që trajtohen tradicionalisht nga agjentët e qendrës së thirrjeve.

Ndërsa pranon se ky transformim mund të marrë pak kohë për t’u materializuar plotësisht, Krithivasan pret përparim të rëndësishëm brenda një viti.
Kur u pyet për ndikimin që mund të ketë kjo në punësim, Krithivasan argumentoi se kërkesa për talentin e teknologjisë do të rritet, jo do të ulet. Ai theksoi nevojën për trajnim të fuqisë punëtore për të përmbushur këtë kërkesë, veçanërisht në Indi.

Lexo edhe: Zuckerberg zbulon humbjen prej 200 miliardë dollarë të Metas, duke përqendruar vëmendjen te mënyrat se si kompania shpenzon paratë

Lojtari më i madh i shërbimeve IT të Indisë më 12 prill raportoi një fitim neto prej 12,434 kore për tremujorin e katërt të vitit financiar 2023-24 (TM4 VF24), një rritje prej 9.1 për qind nga viti në vit (Y-o-Y). Kompania raportoi gjithashtu një të ardhur prej 61,237 krorësh Rs për tremujorin, një rritje prej 3.5 për qind në vit dhe një rritje prej 1 për qind nga tremujori i mëparshëm. Në krahasim, Infosys kishte raportuar një rritje prej 30 përqind në vit në vit në fitimin e saj neto në 7,969 Rs crore në tremujorin e katërt të VF24, ndërsa të ardhurat e saj për tremujorin u rritën me 1.3 përqind në vit në afërsisht 37,923 crore Rs.

Krithivasan shpjegoi se shpenzimet e kaluara të shërbimeve të TI-së ishin të mbuluara me “pasiguri” për shkak të faktorëve si inflacioni, tensionet gjeopolitike dhe zgjedhjet e kaluara, të cilat i kishin shtyrë bizneset të shtynin investimet në projekte të reja teknologjike. Ai shpjegoi se kjo pasiguri kishte kontribuar në një rënie të rritjes vjetore të të ardhurave të TCS.
Krithivasan shtoi se vetë TCS ka një tubacion projektesh gjeneruese të AI me vlerë 900 milionë dollarë. Gjatë shpalljes së rezultateve financiare të kompanisë për tremujorin e katërt, Krithivasan tha gjithashtu se që nga fillimi i njësisë së tij të biznesit AI.Cloud, TCS, ka dëshmuar më shumë tërheqje në treg.
“Ne kemi fituar më shumë se 200 angazhime në inteligjencën artificiale (AI) deri më tani këtë vit. Numri i angazhimeve që shkojnë në prodhim po rritet gjithashtu,” tha ai.

BS

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0