Ai la Japoninë dhe mësoi si të bëjë taco në Meksikë

Ai la Japoninë dhe mësoi si të bëjë taco në Meksikë

Furuya Yamato, një burrë 50-vjeçar nga Japonia, është bërë pronari i kamionit më të famshëm me taco në Tokyo, i njohur si Tacos 3hermanos. Edhe pse nuk kishte përvojë të mëparshme me gatimin, Yamato la Japoninë dhe kaloi disa vite në Meksikë, ku u dashurua me kulturën dhe ushqimin e vendit. I frymëzuar nga koha e tij në Meksikë, ai u kthye në Japoni dhe filloi biznesin e tij të taco-ve, duke shërbyer ushqim autententik me origjinë nga rrugët e Meksikës për kënaqësinë e klientëve të tij.

Pasioni i Yamato për taco-te tejkalon vetëm ushqimin. Ai beson në fuqinë e të lidhurit me të tjerët përmes përvojës së përbashkët të të shijuarit të ushqimeve së bashku. Ai i shikon taco-t si një mënyrë për të krijuar lidhje dhe për të ndërtuar komunitet. Besimi i tij në autenticitet është i dukshëm në shijet që ai rikrijon, duke u frymëzuar nga taco-t e rrugëve të suadero-s në Meksikë.

Lexo:Matrica e Presidentit Eisenhower! Si të merrni vendime të duhura?

Pavarësisht sfidave që ka përballur, si aksidenti që prishi kamionin e tij, përkushtimi i Yamato-s dhe mbështetja e fansave i kanë lejuar atij të tejkalojë pengesat dhe të vazhdojë të shërbejë taco-t e tij të dashur. Ai siguron shumicën e përbërësve të tij nga Meksika për të garantuar autenticitetin e pjatave të tij, dhe ai bën gjithçka me dorë, duke përfshirë edhe tortilat. Bazën e tij në Liqenin Yamanaka sjell gjithmonë klientë sepse ka një pjesëmarrje të rregullt në festivale dhe ngjarjeve në Tokyo. Ëndrra e Yamato-s për të ndarë gatimet e tij dhe për të përhapur ushqimin dhe kulturën meksikane në Japoni po bëhet realitet.

Për Yamato-n, bërja e taco-ve është bërë qëllimi i tij në jetë, ai “ikigai”. Ai zgjohet çdo ditë me dëshirën për të bërë dhe ndarë taco, duke pritur një stil jetese minimalist dhe duke u fokusuar në atë çfarë vërtet i sjell gëzim. Përmes taco-ve të tij, ai jo vetëm i kënaq oreksin e njerëzve, por gjithashtu lidhet me ta në një nivel më të thellë, duke krijuar një ndjenjë dashurie dhe komuniteti.

 

CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0