Agjencitë për Zhvillim të Ballkanit bashkohen për projekte të përbashkëta


Në Tiranë nisi punimet takimi i tretë i Konsorciumit të Institucioneve për Zhvillim të Europës Juglindore, i cili u krijua me qëllim bashkëpunimin ndërmjet 7 vendeve të rajonit për identifikim të problemeve reale si dhe përmirësimin e ekonomive lokale.

Pjesëmarrësit e këtij konsorciumi janë përfaqësues të Agjencive për Zhvillim nga Maqedonia, Mal i Zi, Kroaci, Sllovenia, Serbia, Bosnje – Hercegovina dhe Agjencia Shqiptare e Zhvillimit të Investimeve (AIDA) nga Shqipëria.

Drejtori i Agjencisë Shqiptare të Zhvillimit të Investimeve (AIDA), Genti Beqiri, u shpreh gjatë takimit se harmonizimi i politikave dhe projekteve të përbashkëta do ta bëjë më konkurues rajonin tonë, duke e kthyer atë në një treg më të madh dhe në një mundësi më të madhe për tërheqjen e më shumë investitorëve potencial.

Në këtë takim, përveç partnerëve të konsorciumit ishte gjithashtu prezent anëtari i parlamentit europian, Franc Bogovič, i cili në prezantimin e tij u ndal në politikat rajonale europiane për periudhën 2014-2020.

Shtatë përfaqësues të institucioneve për zhvillimin të Europës Juglindore nënshkruan në 12 Mars 2016 një marrëveshje partneriteti midis tyre. Takimi i radhës u mbajt në datat 12-13 Shtator 2016 në Kroaci, ku dhe u vendos që takimi i tretë të mbahej në Shqipëri. Takimi do të zhvillojë punimet për dy ditë me radhë.

Burimi: ata.gov.al

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale