Adidas nënshkruan marrëveshje historike me basketbollisten e re të shkollës së mesme për vajza - Business Magazine Albania

Adidas nënshkruan marrëveshje historike me basketbollisten e re të shkollës së mesme për vajza

Adidas

Adidas ka nënshkruar një marrëveshje me një nga atletet më të reja femra deri më tani. Marka gjermane e veshjeve sportive njoftoi të enjten nënshkrimin e Kaleena Smith, si partnerja e parë e basketbollit e vajzave të shkollës së mesme nën një marrëveshje emri, imazhi dhe ngjashmërie, ose NIL.

Smith, një studente 16-vjeçare në Ontario, Kaliforni, është kandidatja me vlerësimin më të lartë në vitin akademik 2027. Ajo tashmë ka marrë gati 20 oferta kolegji nga programe duke përfshirë Universitetin e Kalifornisë Jugore, Universitetin e Louisville, Universitetin e Connecticut, Universiteti i Kalifornisë, Los Anxhelos, Universiteti Shtetëror i Luizianës dhe Universiteti i Karolinës së Jugut.

Fenomeni i basketbollit të ri përfaqëson nënshkrimin e parë të Candace Parker, që kur ajo mori detyrën si presidente e basketbollit të femrave Adidas në maj. Parker, një ish-zgjedhje e draftit të WNBA në raundin e parë, luajti 16 sezone në WNBA dhe është tre herë kampion i WNBA dhe shtatë herë WNBA All-Star.

Adidas e përdori atë për të ndihmuar në zhvillimin e biznesit të basketbollit të grave të kompanisë.

“Nënshkrimi i Kaleena-s si atletja jonë e parë e basketbollit të shkollës së mesme NIL është një moment kyç për ne, pasi ne udhëheqim në kampionimin e sporteve të grave dhe ndërtimin e aksesit dhe përfaqësimit më të madh në lojën që të gjithë e duam”, tha Parker.

Adidas tha se Smith do të përfaqësojë markën në fushë gjatë të gjitha lojërave të saj me Ontario Christian High School, përveç ekipit të saj AAU. Ajo përfaqëson një nga atletet më të reja të Adidas. Marka nënshkroi me atletin e saj më të ri aktual, yllin e futbollit 15-vjeçar Chloe Ricketts, në mars.

“Jam i bekuar të jem pjesë e diçkaje që Candace po krijon dhe të arrij ta bëj këtë me një markë si Adidas që po merr një qasje të ndryshme për të luajtur një rol për të ndihmuar në rritjen e lojës për lojtarë si unë”, tha Smith.

Smith tha se mezi pret të veshë atletet Adidas të James Harden këtë sezon.

Lexo edhe: Shell sjell tregtimin e karburanteve në Shqipëri përmes Coral Albania Sh.a

Ndërsa Smith është atletja e parë e vajzave të shkollës së mesme që përfaqëson Adidas, marka ka nënshkruar marrëveshje me një listë të basketbollisteve femra, duke përfshirë Chelsea Grey, Kahleah Copper, Aliyah Boston, Aaliyah Edwards, Nneka Ogwumike, Betnijah Laney-Hamilton, Layshia Clarendon, Sophie Cunningham, Erica Wheeler, Zia Cooke, Alysha Clark dhe Janiah Barker.

Marka nënshkroi një marrëveshje me qendërmbrojtësin e Miami Cam Ward muajin e kaluar. Në gusht, ajo njoftoi nënshkrimin e gjashtë atletëve të Teksasit Tech si pjesë e iniciativës NIL të Patrick Mahomes me Adidas. Marka gjithashtu nënshkroi 15 femra studente-atlete në marrëveshjet NIL në korrik 2022 për të festuar 50-vjetorin e Titullit IX.

cnbc.com

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0