Adidas nënshkruan marrëveshje historike me basketbollisten e re të shkollës së mesme për vajza - Business Magazine Albania

Adidas nënshkruan marrëveshje historike me basketbollisten e re të shkollës së mesme për vajza

Adidas

Adidas ka nënshkruar një marrëveshje me një nga atletet më të reja femra deri më tani. Marka gjermane e veshjeve sportive njoftoi të enjten nënshkrimin e Kaleena Smith, si partnerja e parë e basketbollit e vajzave të shkollës së mesme nën një marrëveshje emri, imazhi dhe ngjashmërie, ose NIL.

Smith, një studente 16-vjeçare në Ontario, Kaliforni, është kandidatja me vlerësimin më të lartë në vitin akademik 2027. Ajo tashmë ka marrë gati 20 oferta kolegji nga programe duke përfshirë Universitetin e Kalifornisë Jugore, Universitetin e Louisville, Universitetin e Connecticut, Universiteti i Kalifornisë, Los Anxhelos, Universiteti Shtetëror i Luizianës dhe Universiteti i Karolinës së Jugut.

Fenomeni i basketbollit të ri përfaqëson nënshkrimin e parë të Candace Parker, që kur ajo mori detyrën si presidente e basketbollit të femrave Adidas në maj. Parker, një ish-zgjedhje e draftit të WNBA në raundin e parë, luajti 16 sezone në WNBA dhe është tre herë kampion i WNBA dhe shtatë herë WNBA All-Star.

Adidas e përdori atë për të ndihmuar në zhvillimin e biznesit të basketbollit të grave të kompanisë.

“Nënshkrimi i Kaleena-s si atletja jonë e parë e basketbollit të shkollës së mesme NIL është një moment kyç për ne, pasi ne udhëheqim në kampionimin e sporteve të grave dhe ndërtimin e aksesit dhe përfaqësimit më të madh në lojën që të gjithë e duam”, tha Parker.

Adidas tha se Smith do të përfaqësojë markën në fushë gjatë të gjitha lojërave të saj me Ontario Christian High School, përveç ekipit të saj AAU. Ajo përfaqëson një nga atletet më të reja të Adidas. Marka nënshkroi me atletin e saj më të ri aktual, yllin e futbollit 15-vjeçar Chloe Ricketts, në mars.

“Jam i bekuar të jem pjesë e diçkaje që Candace po krijon dhe të arrij ta bëj këtë me një markë si Adidas që po merr një qasje të ndryshme për të luajtur një rol për të ndihmuar në rritjen e lojës për lojtarë si unë”, tha Smith.

Smith tha se mezi pret të veshë atletet Adidas të James Harden këtë sezon.

Lexo edhe: Shell sjell tregtimin e karburanteve në Shqipëri përmes Coral Albania Sh.a

Ndërsa Smith është atletja e parë e vajzave të shkollës së mesme që përfaqëson Adidas, marka ka nënshkruar marrëveshje me një listë të basketbollisteve femra, duke përfshirë Chelsea Grey, Kahleah Copper, Aliyah Boston, Aaliyah Edwards, Nneka Ogwumike, Betnijah Laney-Hamilton, Layshia Clarendon, Sophie Cunningham, Erica Wheeler, Zia Cooke, Alysha Clark dhe Janiah Barker.

Marka nënshkroi një marrëveshje me qendërmbrojtësin e Miami Cam Ward muajin e kaluar. Në gusht, ajo njoftoi nënshkrimin e gjashtë atletëve të Teksasit Tech si pjesë e iniciativës NIL të Patrick Mahomes me Adidas. Marka gjithashtu nënshkroi 15 femra studente-atlete në marrëveshjet NIL në korrik 2022 për të festuar 50-vjetorin e Titullit IX.

cnbc.com

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0