A shkoi vërtet Richard Branson në hapësirë? Astrofizikani Neil deGrasse Tyson thotë që Jo - Business Magazine Albania

A shkoi vërtet Richard Branson në hapësirë? Astrofizikani Neil deGrasse Tyson thotë që Jo

hapësirë

Më 11 korrik, miliarderi Richard Branson bëri fluturimin e parë hapësinor turistik në histori. Fluturimi VSS Unity i kompanisë së tij Virgin Galactic ishte destinuar për kufirin midis Tokës dhe hapësirës. Edhe pse britaniku arriti një moment historik, ka nga ata që dyshojnë nëse ai ka udhëtuar me të vërtetë në hapësirë ​​dhe një prej tyre është astrofizikanti i famshëm Neil deGrasse Tyson.

Anija kozmike u ngrit të Dielën rreth orës 8:40 të mëngjesit (ora lokale) nga Spaceport America në New Mexico. Pasi fluturoi për një orë në një lartësi prej 15 kilometrash, anija kozmike lëshoi ​​kapsulën hapësinore që mbante Richard Branson dhe ekuipazhin në mënyrë që të mund të linte atmosferën e Tokës.

Objektivi i kapsulës ishte të arrinte kufirin midis hapësirës dhe Tokës, i cili do të ishte 80 km i lartë, siç përcaktohet nga qeveria e Shteteve të Bashkuara. Në këtë pikë, qielli kthehet nga blu në të zi, mund të shihet lakimi i planetit dhe është e mundur të pluskosh në mungesë të peshës.

Lexoni: Misioni i Richard Branson, përfundon me sukses udhëtimi i parë komercial drejt hapësirës (VIDEO)

Pasi kaloi disa minuta në orbitë, VSS Unity u ul me sukses në New Mexico në 9:38 të mëngjesit me orën lokale.

Pse thotë Neil deGrasse Tyson që Richard Branson nuk shkoi në hapësirë?

Në një intervistë me CNN, astrofizikani dhe drejtori i Hayden Planetarium në Rose Center për Tokën dhe Hapësirën, vuri në dukje se, sipas mendimit të tij, Richard Branson nuk udhëtoi në hapësirë.

“Së pari, ishte suborbital. NASA e bëri atë 60 vjet më parë me Alan Shepard, u ngrit nga Kepi Canaveral dhe u ul në oqean. Nëse nuk shkoni aq shpejt sa të arrini orbitën, do të bini dhe do të ktheheni në Tokë,” shpjegoi deGrasse.

Prezantuesi dhe komunikuesi i shkencës theksoi gjithashtu se as Richard Branson dhe as Jeff Bezos nuk u vendosën në orbitë.

“Pra, a u ngritët mjaftueshëm? A keni shkuar në orbitë? A keni shkuar në të vërtetë diku? Keni shkuar në Hënë, në Mars apo më gjerë?” pyeti ai.

“Jam i kënaqur që ky është një atraksion i ri turistik. Nuk kam asnjë problem apo dyshim me manifestimin e këtij fakti. Duhej të kishte ndodhur dekada më parë, u deshën 60 vjet që një kompani private të përfundonte duke bërë atë që bëri NASA në 1961″, shtoi ai.

Gjithashtu, Neil deGrasse Tyson përdori një glob për të shpjeguar se sa i lartë është Stacioni Hapësinor Ndërkombëtar dhe një orbitë e anijes. Nëse e shikoni në përpjesëtim, orbita e tyre do të ishte një centimetër nga modeli i shkallës, ndërsa hëna do të ishte më shumë se 10 metra larg. Sidoqoftë, kufiri që arriti Branson është më pak se 2 milimetra nga sipërfaqja.

“Është në rregull nëse doni ta quani ‘hapësirë’, sepse njerëzit nuk kanë arritur atje më parë dhe kjo është e para herë për ta. Kjo është arsyeja pse duhen tetë minuta për të hyrë në orbitë dhe tre ditë për të arritur në hënë. Ky është në të vërtetë udhëtimi në hapësirë. Kështu që unë nuk e shoh atë si ‘oh, le të shkojmë në hapësirë’. Jo. Ajo që do të keni është një pamje e bukur e Tokës”, shpjegoi ai.

“Unë nuk besoj se do të shihet lakimi i tokës. Kam bërë disa llogaritje dhe mendoj se jo. Nëse jeni 2 milimetra nga sipërfaqja e këtij globi, nuk keni pamjen e plotë. Është një efekt vizual që e merrni nga 50 milje lart (rreth 80 kilometra). Kështu që argëtohuni”, përfundoi deGrasse.

Nga ana tjetër, ai beson se projekti i Elon Musk dhe kompanisë së tij hapësinore ka më shumë merita.

“Koncepti i SpaceX është ‘ne duam t’i dërgojmë njerëzit në vende…’, është një përpjekje për të kapërcyer atë kufi, atë kufi të eksplorimit të hapësirës,” tha shkencëtari.

Pavarësisht nëse ai ka udhëtuar në hapësirë ​​në aspektin teknik, arritja e Richard Branson hap një epokë të re në turizmin hapësinor.

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0