A po shton Instagram-i opsionin “Latest Posts”?

A po shton Instagram-i opsionin “Latest Posts”?


Përdoruesit e Instagram-it, të cilët nuk kanë mundësi t’i shikojnë postimet në kohën kur shfaqen, tani mund të kenë një mënyrë të re për t’i parë fotot dhe videot e fundit në mënyrë kronologjike. Instagrami ka shfaqur opsionin “Latest Posts”.

Ai shfaqet si pop-up në kryefaqe dhe u mundëson përdoruesve të shohin postimet e reja të miqve të tyre, të cilat nuk i kanë parë në momentin e postimit. Aktualisht, ky opsion është i ngjashëm, por jo tërësisht njësoj me News Feed-in që ofron Facebook-u. Megjithatë, lançimi i Latest Posts mund t’u shërbejë përdoruesve për të parë se çfarë ka ndodhur, pa humbur asnjë moment.

Ky opsion u zbulua nga Jane Manchun Wong, specialiste inxhinierie, e cila jep këshilla për TechCrunch për zhvillimet e reja të gjigandëve të teknologjisë.

Lexo këtu: Instagram ju lejon të shihni me cilat llogari bashkëveproni më shumë dhe më pak

Ajo gjeneroi pamje nga kodet e Instagramit. Kur përdoruesit lundrojnë në Instagram, atyre u shfaqet “Welcome Back!, Shikoni postimet më të fundit të miqve tuaj”. Në këtë moment në ekran shfaqet një pop-up. Nëse përdoruesit klikojnë “See Posts”, në vend të “Not Now”, atyre do t’u hapet një tab i ri, ku do të shfaqen postimet më të fundit.

TechCrunch ka kontaktuar me Instagram-in për të marrë një konfirmim, më shumë detaje dhe për t’u qartësuar nëse do funksionojë Latest Posts. Kompania nuk është përgigjur, sepse do të dalë në konferencë për shtyp më vonë. Sidoqoftë, Instagram-i ka konfirmuar shpesh deklaratat e inxhinieres Wong. Disa prej gjërave që ajo ka thënë, janë lançuar nga Instagram pak muaj më vonë.

Më herët, Instagrami shtoi “You’re All Caught Up”, në mënyrë që përdoruesit të mund të shikonin postimet e miqve gjatë 48 orëve të fundit. Latest Posts mund të jetë një mënyrë tjetër për t’u mundësuar përdoruesve të qëndrojnë të update-uar me çdo zhvillim. Kjo mund t’i ofrojë njerëzve më shumë besim dhe siguri.

TechCrunch

 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0