A po ju ndihmon faqja juaj e internetit të shisni më shumë? - Business Magazine Albania

A po ju ndihmon faqja juaj e internetit të shisni më shumë?

faqja juaj e internetit

Ne priremi të mendojmë për shitjet e korporatave në lidhje me faktet dhe shifrat, por në të vërtetë ne të gjithë jemi njerëz dhe i marrim vendimet tona emocionalisht.

Shumë shpesh, nuk është një betejë e logjikës dhe e mendjes, është një betejë e zemrës. Kur merrni një po të ndjerë nga dikush, është e shkëlqyer.

Ne të gjithë ndiejmë gjëra. Ne e dimë se çfarë ndjen konsumatori ynë dhe pse u duhet një zgjidhje.

Lexoni: Aplikacionet e Google, Gmail dhe Youtube janë jashtë funksionit

Një mënyrë se si mund ta kuptoni para se të flasë me ju është përmes faqes tuaj të internetit. Kur po mendoni të punoni me dikë, ose të blini një produkt të ri, bëni hulumtimin tuaj, apo jo? Do të kërkoni rreth rekomandimeve dhe do të shikoni në faqet e internetit. Çfarë po u thoni klientëve tuaj para se të takohen me ju? Mendoni për ta dhe atë që ata po përjetojnë dhe përdoreni për të shkruar një kopje të faqes në internet që kap vëmendjen e klientët e mundshëm.

Një biznes lokal kishte një mesazh vërtet të qartë. Në faqen e internetit shkruante kështu: “ju keni këtë problem, keni provuar këtë zgjidhje, por nuk funksionoi. Kjo ishte shumë zhgënjyese për ju”. Ata e kishin aplikuar mjaft mirë teorinë e copyrightit.

Kjo është një formulë e thjeshtë që mund të ndiqni kur jeni duke shkruar kopjen e faqes suaj të internetit. Vendoseni veten në vendin e klientëve tuaj.

A keni vizituar ndonjëherë uebfaqen e dikujt, e keni lexuar atë dhe keni menduar, ‘por çfarë bëni?’ Ndonjëherë nuk është aspak e qartë se çfarë ofron dikush, ose si mund të ndihmojë.

Ju nuk do të donit që dikush të ndihet kështu kur viziton faqen tuaj të internetit. Veproni si një klient i mundshëm dhe vizitoni faqen tuaj, a është e qartë për dikë që nuk ju njeh se çfarë bën konsulenca juaj? A është shkrimi juaj bindës? Nëse jo, duhet të rishikoni kopjen e faqes suaj të internetit.

Linkedin

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0