A mundet një Tesla Model 3 të mundë një Nissan GT-R në një garë? - Business Magazine Albania

A mundet një Tesla Model 3 të mundë një Nissan GT-R në një garë?

Nissan GT-R

Në fund të viteve 2000, shumë kohë përpara se makinat elektrike të ishin kryefjala e ditës, një supermakinë unike nga Japonia ishte standardi i artë për përshpejtimin. Kur debutoi në vitin 2008, R35 Nissan GT-R tronditi botën e supermakinave me motorin e tij të avancuar dhe aftësinë për të mposhtur pothuajse çdo supermakinë në një garë. Më shumë se një dekadë më vonë, Nissan GT-R është ende një makinë mbresëlënëse, megjithatë, ajo ka konkurrencë të re nga automjetet elektrike që po bëhen shpejt një favorit për garuesit.

R35 Nissan GT-R ka ekzistuar për të njëjtën kohë si Apple iPhone, i cili gjithashtu u zbulua në 2007. Që atëherë, Apple iPhone ka ndryshuar me shpejtësi si në dizajn ashtu edhe në aftësi, ndërkohë që nuk mund të thuhet e njëjta gjë për R35 Nissan GT-R. Sigurisht, makina aktuale është shumë më e aftë se origjinalja, por ndryshimet në R35 kanë qenë një evolucion i kujdesshëm si në inxhinieri ashtu edhe në stil. Kjo do të thotë që GT-R ka mbetur i njëjtë duke i lënë kohë pjesës tjetër të botës për të kapur ritmin.

Lexoni: Pronari i Tesla hedh në erë Model S në vend që të paguajë faturën e riparimit prej 22,600 dollarësh

Kur R35 Nissan GT-R ishte i ri, ishte një mrekulli inxhinierike që ndërthurte më të mirat në djegien e brendshme me teknologjinë më të avancuar për ta bërë jashtëzakonisht të lehtë për t’u drejtuar. Motori 3.8-litërsh VR38DETT V6 me turbo të dyfishtë prodhoi një fuqi mahnitëse 480 kuajfuqi (357 Kilovat) dhe 430 lb-ft (583 Newton Metra) çift rrotullues. Ky motor V6 i avancuar, i ndërtuar me dorë, përmbante turbombushës paralelë IHI dhe vrima të cilindrave të spërkatur me plazma për performancë të besueshme dhe akordim të pakrahasueshëm.

Me kalimin e kohës, R35 Nissan GT-R u përmirësua në mënyrë të qëndrueshme nga Nissan duke fituar më shumë fuqi dhe performancë pothuajse çdo vit. Sot mund të blini një R35 Nissan GT-R krejt të ri që tani prodhon 565 kuaj fuqi (421 Kilovat) dhe 467 lb-ft (633 Njuton Metra) çift rrotullues. A mundet Nissan GT-R i vjetër të vazhdojë me konkurrencën e re nga Tesla?

Në videon më poshtë do të mund ta zbuloni.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0