A mundet një ligj t'i bëjë mediat sociale më pak të varura? - Business Magazine Albania

A mundet një ligj t’i bëjë mediat sociale më pak të varura?

Media sociale

New York ka miratuar një ligj për burimet “varësuese” të mediave sociale për fëmijët, por disa studiues po pyesin se çfarë do të thotë në të vërtetë. Guvernatorja e New York-ut, Kathy Hochul, ishte e qartë për mendimin e saj për mediat sociale në fillim të këtij muaji, duke folur në një konferencë shtypi për  të njoftuar nënshkrimin e dy ligjeve të reja shtetërore të krijuara për të mbrojtur të rinjtë nën 18 vjeç nga rreziqet e botës online.

Aplikacionet janë përgjegjëse për transformimin e “fëmijëve me fat në adoleshentë që janë në depresion”, tha ajo, por sipas Hochul, legjislacioni që ajo nënshkroi do të ndihmonte.

“Sot, ne shpëtojmë fëmijët tanë. Të rinjtë në të gjithë vendin po përballen me një krizë të shëndetit mendor të nxitur nga burimet e varura të mediave sociale”, tha Hochul.

Duke filluar nga viti 2025, këto ligje të reja mund t’i detyrojnë aplikacionet, përfshirë TikTok dhe Instagram, të kthejnë disa fëmijë në ditët më të hershme të mediave sociale, përpara se përmbajtja të përshtatej nga “pëlqimet” e përdoruesve dhe gjigantët e teknologjisë të mblidhnin të dhëna për interesat, disponimin dhe zakonet.  Akti “Stop Addictive Feeds Exploitation (SAFE) për Fëmijët” kërkon që platformat e mediave sociale dhe dyqanet e aplikacioneve të kërkojnë pëlqimin e prindërve përpara se fëmijët nën 18 vjeç të përdorin aplikacione me “përmbajtje të varura”, një përpjekje novatore për të rregulluar rekomandimet algoritmike. Akti SAFE madje do të parandalojë që aplikacionet t’u dërgojnë njoftime përdoruesve fëmijë ose adoleshentë midis mesnatës dhe orës 6 të mëngjesit  dhe do të kërkojë verifikim më të mirë të moshës për të shmangur ekspozimin e fëmijëve ndaj faqeve dhe informacioneve të papërshtatshme. Ligji i dytë, “Ligji i New York për Mbrojtjen e të Dhënave të Fëmijëve” , kufizon informacionin që ofruesit e aplikacioneve mbledhin për përdoruesit e tyre.

“Duke frenuar furnizimet e varura dhe duke mbrojtur të dhënat personale të fëmijëve, ne do të ofrojmë një mjedis dixhital më të sigurt, do t’u japim prindërve më shumë paqe mendore dhe do të krijojmë një të ardhme më të ndritshme për të rinjtë në të gjithë New York-un”, shpjegoi Hochul.

Ligjet janë pjesë e shqetësimeve në rritje mbi efektet e mediave sociale në shëndetin mendor të të rinjve. Por, shkenca që lidh mediat sociale dhe problemet e shëndetit mendor është shumë më pak e qartë se sa supozojnë shumë. Në fakt, studime të shumta kanë treguar madje se mediat sociale mund të kenë përfitime për shëndetin mendor të adoleshentëve. Kjo ka bërë që disa analistë të teknologjisë dhe psikologë të fëmijëve t’i quajnë ndërhyrjet e fundit politike një “panik moral”.

Disa avokatë të politikave dhe ekspertë të mediave sociale gjithashtu vënë në dyshim se sa e lehtë do të jetë zbatimi i ndërhyrjeve legjislative si Akti SAFE. Ata thonë se kjo mund të frenojë përpjekjet shumë të nevojshme për të trajtuar rreziqet reale të mediave sociale, të tilla si materialet e abuzimit seksual të fëmijëve, shkeljet e privatësisë, gjuhën e urrejtjes, dezinformimin, përmbajtjen e rrezikshme dhe të paligjshme dhe më shumë. Shumë studime që gjejnë një lidhje me rezultatet e dobëta të shëndetit mendor fokusohen në “përdorimin problematik të mediave sociale”, ku individët kanë mungesë rregullimi mbi përdorimin e tyre të mediave sociale. Kjo është shoqëruar me rritjen e përhapjes së formave të ndryshme të ankthit, për shembull, por edhe depresionin dhe stresin. Disa studime sugjerojnë se ka një aspekt të lidhur me dozën në punë, ku simptomat negative të shëndetit mendor rriten me kohën e kaluar në mediat sociale. Por, studime të tjera sugjerojnë se shoqata të tilla janë të dobëta, ose madje nuk kanë gjetur asnjë provë që lidh përhapjen e mediave sociale me probleme të përhapura psikologjike.

Ka disa studime që madje sugjerojnë se përdorimi i moderuar i mediave sociale mund të jetë i dobishëm në disa rrethana duke ndihmuar në krijimin e ndjenjës së komunitetit. Dhe madje ka debate nëse përdorimi problematik i mediave sociale është një problem në rritje. Një meta-analizë e fundit e 139 studimeve nga 32 vende arriti në përfundimin se nuk kishte asnjë shenjë se ishte rritur gjatë shtatë viteve të fundit, përveç në vendet me të ardhura të ulëta ku prevalenca e kushteve të shëndetit mendor priret të jetë më e lartë. Një problem që shfaqet rregullisht është se shumë nga studimet në këtë fushë mbështeten në modele të humorit dhe përdorimit të vetë-raportuar, të cilat mund të çojnë në paragjykime në të dhëna, por gjithashtu përdorin një shumëllojshmëri kaq të gjerë metodash saqë ato nuk krahasohen lehtë.

Por, kjo pasiguri në shkencë nuk e ka ndalur zhurmën e shqetësimit midis aktivistëve dhe ligjvënësve për mbrojtjen e fëmijëve. Ata argumentojnë se një parim parandalues ​​është i kujdesshëm dhe se duhet bërë më shumë për të detyruar platformat e mëdha të teknologjisë të ndërmarrin veprime, me dy pjesët e reja të legjislacionit të prezantuara nga Hochul që janë vetëm masa e fundit.

“Ka një ndjenjë të vërtetë urgjence për të gjitha, që ne duhet të shohim se po bëjmë diçka në këtë moment për të rregulluar problemin. Por, vetëm për shkak se ndihet si një problem urgjent për t’u rregulluar nuk do të thotë se zgjidhja e parë që vjen do të funksiononte në të vërtetë.” thotë Pete Etchells, profesor i psikologjisë dhe komunikimit shkencor në Universitetin Bath Spa.

Ky ligj ka marrë disa reagime, ku disa ekspertë të sigurisë në internet e kanë mirëpritur, ndërkohë që një zëdhënës i Metës, i cili drejton Facebook, Instagram dhe WhatsApp, tha: “Ndërsa ne nuk jemi dakord me çdo aspekt të këtyre projektligjeve, ne mirëpresim që New York të bëhet shteti i parë që miraton legjislacionin që njeh përgjegjësinë e dyqaneve të aplikacioneve”.

Ata vunë në dukje kërkimin që sugjeronte se shumica e prindërve mbështesin legjislacionin, i cili kërkon që dyqanet e aplikacioneve të marrin miratimin e prindërve dhe shtuan: “Ne do të vazhdojmë të punojmë me politikëbërësit në New York dhe gjetkë për të avancuar këtë qasje.”

X, TikTok, Apple dhe Google, kompania mëmë e YouTube, nuk kanë komentuar për këtë histori.

bbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0