A ju kujtohet reklama e parë shqiptare? BusinessMag ju kthen pas në kohë


Ne në Business Mag i pëlqejmë shumë reklamat, aq sa më shumë analizojmë realizimin sesa vetë produktin.

Në tregun shqiptar ka shumë kompani të cilat bëjnë një punë të madhe për marketingun e produkteve të tyre dhe kjo kryesisht nëpërmjet reklamave e spoteve televizive. Sepse tek e fundit roli i një reklame nuk është për të informuar, por për të shitur.

Zgjodhëm të bëhemi pak nostalgjikë duke kujtuar një nga reklamat e para shqiptare, që hapi dhe rrugën drejt një fushe të re shumë të bukur si ajo e marketingut.

E realizuar në vitin 1999, nga agjencia e reklamave R&T ADVERTISING ALBANIA kjo mendohet të jetë reklama e parë shqiptare.

Reklama e realizuar për ujin Glina të krijon idenë e një kënge vere diku në një zonë të Amerikës Latine, pak a shumë e ngjashme me klipin e këngës së vjetër Lambada nga Kaoma (1989). Djem dhe vajza në plazh, diell dhe det, dhe një shishe uji Glina që i freskon… pa harruar dhe fetën e limonit të rrotullohet në mënyrë fantastike (imagjinoni provat që mund të jenë bërë për ta realizuar :p).

Përveçse reklama e parë shqiptare, mund ta quajmë patjetër dhe një nga ato më të mirat.

Kliko videon:

https://www.youtube.com/watch?v=Vl2NiyRyILs

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale