A ju kujtohet reklama e parë shqiptare? BusinessMag ju kthen pas në kohë

A ju kujtohet reklama e parë shqiptare? BusinessMag ju kthen pas në kohë


Ne në Business Mag i pëlqejmë shumë reklamat, aq sa më shumë analizojmë realizimin sesa vetë produktin.

Në tregun shqiptar ka shumë kompani të cilat bëjnë një punë të madhe për marketingun e produkteve të tyre dhe kjo kryesisht nëpërmjet reklamave e spoteve televizive. Sepse tek e fundit roli i një reklame nuk është për të informuar, por për të shitur.

Zgjodhëm të bëhemi pak nostalgjikë duke kujtuar një nga reklamat e para shqiptare, që hapi dhe rrugën drejt një fushe të re shumë të bukur si ajo e marketingut.

E realizuar në vitin 1999, nga agjencia e reklamave R&T ADVERTISING ALBANIA kjo mendohet të jetë reklama e parë shqiptare.

Reklama e realizuar për ujin Glina të krijon idenë e një kënge vere diku në një zonë të Amerikës Latine, pak a shumë e ngjashme me klipin e këngës së vjetër Lambada nga Kaoma (1989). Djem dhe vajza në plazh, diell dhe det, dhe një shishe uji Glina që i freskon… pa harruar dhe fetën e limonit të rrotullohet në mënyrë fantastike (imagjinoni provat që mund të jenë bërë për ta realizuar :p).

Përveçse reklama e parë shqiptare, mund ta quajmë patjetër dhe një nga ato më të mirat.

Kliko videon:

https://www.youtube.com/watch?v=Vl2NiyRyILs

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0