A ju kujtohet reklama e parë shqiptare? BusinessMag ju kthen pas në kohë

A ju kujtohet reklama e parë shqiptare? BusinessMag ju kthen pas në kohë

~2 minuta lexim


Ne në Business Mag i pëlqejmë shumë reklamat, aq sa më shumë analizojmë realizimin sesa vetë produktin.

Në tregun shqiptar ka shumë kompani të cilat bëjnë një punë të madhe për marketingun e produkteve të tyre dhe kjo kryesisht nëpërmjet reklamave e spoteve televizive. Sepse tek e fundit roli i një reklame nuk është për të informuar, por për të shitur.

Zgjodhëm të bëhemi pak nostalgjikë duke kujtuar një nga reklamat e para shqiptare, që hapi dhe rrugën drejt një fushe të re shumë të bukur si ajo e marketingut.

E realizuar në vitin 1999, nga agjencia e reklamave R&T ADVERTISING ALBANIA kjo mendohet të jetë reklama e parë shqiptare.

Reklama e realizuar për ujin Glina të krijon idenë e një kënge vere diku në një zonë të Amerikës Latine, pak a shumë e ngjashme me klipin e këngës së vjetër Lambada nga Kaoma (1989). Djem dhe vajza në plazh, diell dhe det, dhe një shishe uji Glina që i freskon… pa harruar dhe fetën e limonit të rrotullohet në mënyrë fantastike (imagjinoni provat që mund të jenë bërë për ta realizuar :p).

Përveçse reklama e parë shqiptare, mund ta quajmë patjetër dhe një nga ato më të mirat.

Kliko videon:

https://www.youtube.com/watch?v=Vl2NiyRyILs

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0