A është fillimi i të njëzetave mosha më e mirë për të nisur një biznes? - Business Magazine Albania

A është fillimi i të njëzetave mosha më e mirë për të nisur një biznes?

A është fillimi i të njëzetave mosha më e mirë për të filluar një biznes?

“Cila është mosha më e mirë për të nisur një biznes?”. Kjo është një pyetje që e bëjnë shumë njerëz. Paqartësitë janë të shumta pasi grupmosha të ndryshme kanë përjetuar sukses në biznes. Prandaj, ka shumë debate rreth moshës më të mirë për të filluar një biznes. Megjithatë, shumë si ju duan një përgjigje të qartë. Kjo është për shkak se ju dëshironi të dini kohën më të mirë për të filluar udhëtimin tuaj sipërmarrës dhe të maksimizoni të gjitha mundësitë për të siguruar sukses. Prandaj, kësaj pyetjeje do t’i përgjigjemi.

Shumë e konsiderojnë moshën 20-vjeç, moshën më të mirë për të filluar një biznes. Kjo nuk është pa arsye. Për shumë njerëz, individët brenda kësaj grupmoshe konsiderohen më energjikë dhe entuziastë. Si rezultat, ata mund të investojnë energjinë e tyre plotësisht në biznes për të siguruar suksesin e tyre. Kjo është diçka që shumica e njerëzve në moshë të madhe nuk e posedojnë. Entuziazmi i sipërmarrësve brenda kësaj grupmoshe i bën ata të gatshëm për të marrë rreziqe. Përveç entuziazmit të tyre, ata nuk janë të ngarkuar me shumë përgjegjësi. Prandaj, ata mund të ndërmarrin disa hapa drastikë për të konkretizuar  ëndrrën e tyre sipërmarrëse.

 

 

Kjo ishte arsyeja pse, për shembull, ishte e lehtë për Mark Zuckerberg të linte Harvardin kur ishte vetëm 19 vjeç për të ndjekur ëndrrat e tij. Në të njëjtën mënyrë, shumë të rinj nuk e konsiderojnë veten të lidhur me asgjë. Kjo i lejon ata të marrin vendime të mëdha si zhvendosja në një vend të ri për të filluar një biznes.Nga ana tjetër, individët në të 30-at dhe 40-at e tyre nuk mund ta bëjnë këtë për shkak të familjes, punës, faturave për të shlyer, etj.

Lexo: Male, det dhe teknologji: Mali i Zi po synon të bëhet një oaz i tyre

Duke qenë se individët e kësaj moshe nuk janë të ngarkuar me kaq shumë përgjegjësi, ata priren të kenë më shumë kohë të lirë. Ata mund ta kanalizojnë pozitivisht këtë kohë të lirë në biznesin e tyre. Prandaj, ata mund të ndjekin plotësisht pasionin e tyre, i cili, nga ana tjetër, u lejon atyre të arrijnë qëllimet dhe ëndrrat e tyre. Për më tepër, ata priren të jenë më të njohur me tendencat teknologjike në krahasim me të moshuarit.
Të qenit të aftë në  teknologji gjithashtu do të rrit  biznesin e tyre. Për shembull, përdorimi i mediave sociale për krijimin e markës dhe marketingun dixhital në biznes është gjëja më e mirë që mund të bëjë një i ri.

 

Më poshtë gjeni themelues të suksesshëm biznesi në adoleshencë dhe në fillim të të njëzetave.

  • Michael Dell (19) – Dell
  • James Casey (19) – UPS
  • Bill Gates (20) – Microsoft
  • Steve Jobs (21) – Apple
  • Thomas Burberry (21) – Burberry
  • Arthur Davidsons (22) – Harley Davidson
  • Paul Allen (22) – Microsoft
  • Walt Disney (22) – Disney
  • Gerard Heineken (23) – Heineken
  • William Harley (23) – Harley Davidson

Smallbusinessify

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0