A e kishit menduar një formë të tillë marketingu? - Business Magazine Albania

A e kishit menduar një formë të tillë marketingu?


Qyteti Bielefeld në Gjermani ka gjetur një mënyrë të veçantë të promovimit të vendit të tij. Bielefeld ofron 1 milion euro për cilindo që sjell prova se ky qytet nuk ekziston. Një qytet gjerman që daton në Shekullin 9-të, me 340 mijë banorë, një universitet, një kështjellë mesjetare … por a ekziston ky qytet me të vërtetë?

Bielefeld po ofron këtë çmim për këdo në Gjermani që mund të dëshmojë mos ekzistencën e qytetit. Grupi i marketingut të qytetit, i cili po zhvillon konkursin dëshiron të hedhë poshtë një teori konspirative 25-vjeçare. Në vitin 1994 një student publikoi në sistemin Usenet mesazhin, “Bielefeld? Nuk ka një gjë të tillë”. Mesazhi i Achim Held u bë një lojë që zgjati në Gjermani, derisa u bë virale me bumin e internetit.

Edhe Kancelarja Angela Merkel në vitin 2012, iu referua qytetit të Bielefeld, kur foli gjatë një ndarje çmimesh në Berlin. Ajo tha se ndoqi një ngjarje në Bielefeld, duke shtuar: “Ky qytet ekziston”. Publiku shpërtheu në të qeshura dhe zonja Merkel vazhdoi:

 “Kam përshtypjen se isha atje dhe shpresoj se mund të shkoj përsëri atje”.

Lexo: Çfarë duhet të dimë për përdorimin e emocioneve në marketing?

Rregullat e konkurrencës janë:

Gjermanët kanë kohë deri në 5 shtator të paraqesin provat e tyre që Bielefeld “nuk ekziston”. Në faqen e internetit për5 konkursin shpjegohet se provat mund të jenë në forma të ndryshme; foto, video ose tekst.

Ata thonë se janë 99,99% të sigurt se mund të hedhin poshtë çdo provë, por taksapaguesit nuk duhet të shqetësohen, pasi paratë e çmimit prej 1 milion euro do të financohen nga sponsorët e Bielefeld Marketing, në rast se do të gjendet një fitues.

BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0