A do të shkrihet Chrysler në takimin e radhës të bordit të FCA?

A do të shkrihet Chrysler në takimin e radhës të bordit të FCA?


Chrysler, është një nga kompanitë më të vjetra amerikane të prodhimit të makinave. Por fati i saj, duket se nuk do të jetë edhe aq i mirë.

Sergio Marchionne, do të mbajë një takim me investitorët në Itali në datë 1 Qershor 2018. Në takimin që pritet të mbahet në Balocco, thuhet se  Marchionne me shumë mundësi do të “vrasë” një nga kompanitë me më shumë histori të grupit FCA. Larry P. Vellequette, specialist i grupit FCA raportoi për “Automotive News” se “një burim i tha një kolegu Europian se Marchionne do të deklarojë fundin e Chrysler në fjalimin e tij për investitorët”.

Ai gjithashtu mund të përmendi detaje për nxjerrjen e Fiat nga SHBA dhe Kina dhe të fokusohet tek Europa, Brazili dhe tregjet në zhvillim.

Këto lëvizje mund të krijojnë më shumë të ardhura për të investuar tek Jeep. Deri më tani, Jeep është brandi më fitimprurës i kompanisë.

Gjithashtu pritet që të prezantohen edhe produkte të reja. I tillë është një SUV më i vogël se Jeep Renegade. Gjithashtu edhe një SUV tjetër luksoz si Jeep Grand Wagoneer i cili pritet të konkurojë në “pjesën e sipërme” të segmentit.

Por lajme të mira (mund) të vinë nga ana tjetër për adhuruesit e makinave sportive të FCA. Maserati dhe Alfa Romeo, pritet të shkrihen në një divizion i cili do të prodhojë vetëm makina sportive. Një lëvizje e tillë duket goxha e mirë kur sheh se shijet e konsumatorëve sa vijnë e kompikohen më shumë.

Këto lëvizje pritet të jenë të fundit për Marchionne. CEO i FCA, pritet të japë dorëheqjen vitin që vjen. Kjo, pas 14 vitesh në kompani, ku përfshihet edhe shkrirja e Fiat me Chrysler.

Nuk dihet nëse të ndodhë me të vërtetë apo jo. Nëse, ndodh, do të jetë fundi i më shumë se 90 viteve histori të Chrysler në SHBA, por edhe në botë.

Burimi: MSN Auto

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0