Aplikacioni i ndarjes së fotove, Instagram, do t’ia kalojë Twitter si burim lajmesh. Sipas një kërkimi të fundit të institutit të lajmeve digjitale të Reuters, përdorimi i Instagramit për lajme është dyfishuar që nga 2018.
Trendi është më i përhapur tek moshat e reja, ku gati një e katërta e 18 deri në 24 vjecarëve në Britaninë e Madhe, përdor Instagramin si burim lajmesh për koronavirusin. Por platformat e medias sociale, janë edhe mes burimeve më pak të besueshme po ashtu.
Vetëm 26% e njerëzve u besonin platformave të medias sociale si burimi informacioni në lidhje me lajmet rreth koronavirusit. Një përqindje e përafërt i besonin lajmeve që shpërndara përmes aplikacioneve të komunikimi i Facebook Messenger dhe WhatsApp. Nga ana tjetër, qeveritë dhe organizatat e lajmeve janë të besueshme nga rreth 59 për qind e të anketuarve. Sa i përket Instagram, rrjeti social përdoret nga 11% për lajme duke u vendosur një pikë pas Twitter.
“Instagrami u bë shumë popullor nga të rinjtë”, tha Nic Newman, autori kryesor i raportit. “Ata vërtet reagojnë mirë në tregimet që tregohen thjesht dhe mirë me imazhe vizuale”.
Tregimet vizuale të veçanta gjatë muajve të fundit kanë ndihmuar – ndryshimi i klimës, lëvizja Black Lives Matter dhe koronavirus të gjithë kanë parë një angazhim masiv në platformë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.