KIDSTap, emisioni argëtues nga GjirafaKIDS dhe Save the Children - Business Magazine Albania

KIDSTap, emisioni argëtues nga GjirafaKIDS dhe Save the Children


Nga kjo fundjavë në mesditë, pra 25 Prill, GjirafaKids, nis quiz-in interaktiv e edukativ për fëmijë i quajtur KidsTap.

Projekti i ri vjen nga Gjirafa dhe Save the Children, për të argëtuar dhe edukuar fëmijët gjatë kësaj periudhe izolimi.

KidsTap është quiz interaktiv për fëmijë, ku çdo të shtunë fëmijët 6 – 13 vjeç mund të luajnë përmes pajisjeve inteligjente.  Çdo edicion i KidsTap do të ketë një temë edukative, ku fëmijët do t’u përgjigjen dhjetë pyetjeve me nga katër alternativa, të përgatitura me kujdes nga Gjirafa dhe Save the Children.

Lexo: Gjirafa Inc. dhe Cacttus Education nënshkruajnë marrëveshje bashkëpunimi

Quizi gjithashtu do të moderohet nga një vajzë, ndërsa pritet të ketë surpriza.

KidsTap është projekti i parë që lancohet nga gjirafaKIDS. Platforma do të jetë ekzkluzive me përmbajtje për fëmijët. Përfaqësuesit e Gjirafës tregojnë se presin edhe shumë projekte të reja.

Autoriët sigurojnë se materialet do të jenë të përshtatshme për fëmijë dhe ata mund të lundrojnë pa hasur në materiale sensitive. Ndërkohë, prindërve u takon të vendosin në çfarë përmbajtje dëshirojnë që fëmijët të kenë qasje dhe për sa kohë.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0