Çfarë ndodhi me Netflix në mbrëmjen e Oscar

Çfarë ndodhi me Netflix në mbrëmjen e Oscar


Netflix mund të ketë mbizotëruar në nominimet për Oscar, por ashtu si në Golden Globes mbrëmja e madhe ishte një zhgënjim. Netflix, i cilësuar ndryshe si shërbimi i transmetimeve fitoi vetëm dy Oscar, me Laura Dern duke fituar aktorin më të mirë mbështetës në “Marriage Story” dhe “American Factory”, me çmimin më të mirë të dokumentarit.

Pavarësisht pritshmërive që Neflix kishte për irlandezin Martin Scorsese, nuk arriti të marrë një çmim, pavarësisht 10 nominimeve.

Lexo: Samsung lançon papritur modelin e fundit Galaxy Z Flip

Javën e kaluar, Ted Sarandos, CEO i Netflix hodhi poshtë idenë e një sulmi të industrisë së filmit. Askush nuk mund ta thotë këtë, tha ai për New York Times. “Ne morëm 24 nominime, më shumë nga çdo studio. Filmat tanë janë pëlqyer nga të gjithë”. Megjithatë, duke pasur parasysh transmetimet ata harxhuan 70 milionë dollarë lobim për filmat e tyre, mungesa e çmimeve Oscar dhe Globes tani duhet të konsiderohet një dështim.

Netflix nuk ishte e vetmja kompani që u dëshpërua nga humbjet. Si favoritët më të mirë 1917 dhe Once Upon a Time … në Hollywood nuk arriti të merrte trofeun e madh. Përkundrazi, “Parasite” u bë filmi i parë në gjuhë të huaj që fitoi figurën më të mirë, dhe përfshiu çmime të tjera kryesore: regjisori më i mirë për Bong Joon-ho, skenari më i mirë origjinal dhe shfaqja më e mirë ndërkombëtare.

Lexo: Netflix po i kërkon konsumatorëve të bëjnë diçka të paimagjinueshme (A është kjo gjeniale apo diçka e çmendur)

Çmimet më të rëndësishme shkuan për studiot tradicionale, si Joaquin Phoenix. Ajo fitoi çmimin për aktorin më të mirë me “Joker”, Renee Zellweger. Mori çmimin për aktoren më të mirë për “Judy” dhe Brad Pitt mori çmimin aktori më i mirë në një rol mbështetës për “Once upon a Time në Hollywood”. “Toy Story 4” fitoi çmimin për efektet të mira të animuar. Siç të gjithë prisnin, Roger Deakins mori çmimin e kinematografisë për vitin 1917.

Për listën e plotë të fituesve, kontrolloni KËTU.

Burimi: Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0