Erolda Çela, 21 vjeçarja që përfaqësoi Shqipërinë në Eureopean Fashion Passaport

Erolda Çela, 21 vjeçarja që përfaqësoi Shqipërinë në European Fashion Passaport


Gjthçka nisi me një email nga sekretaria e shkollës, e cila e ftonte 21 vjeçaren Erolda Çela të aplikonte për të përfaqësuar Shqipërinë në European Fashion Passaport.

Erolda krijoi pesë skicat e kërkuara dhe bëri aplikimin. Në shtator asaj i vjen një email, që nuk është pranuar si përfaqësuese. Natyrisht që kjo e mërziti, por dhe vazhdoi studimet . Disa kohë më vonë në inbox i vjen një tjetër email, që e udhëzonte për pjesëmarrjen. E habitur ajo sërish e anashkaloi duke menduar se ishte një gabim, por nga Ministria e Kulturës merr lajmin se do të ishte Erolda që do të përfaqësonte Shqipërinë në Eureopean Fashion Passaport dhe se email i disa javëve më parë ishte dërguar gabim. Tashmë ajo kishte vetëm pesë ditë kohë për t’u bërë gati dhe ia doli të siguronte koleksionin e saj.
Me koleksionin “Pjesëz” të përbërë nga pesë veshje të krjuara nga vetë ajo, Erolda bëri krenar çdo shqiptar që ishte në sallë. Veshje moderne të ndërthurura me notacione të tradicionales. Kjo ishte ajo që Erolda kishte krijuar. Koleksioni i dha asaj shumë besim që gjërat do të shkonin më së miri dhe se ky stil do të linte mbresa tek të pranishmit.

Lexo: Vetëm 21 vjeç, ka udhëtuar në gjithë botën dhe na jep këto këshilla

Për BusinessMag.al ajo thotë se për të ishte hera e parë që merrte pjesë në një kompeticion të tillë, dhe fakti që do të përfaqësonte Shqipërinë, e ngarkoi me përgjegjësi të madhe. Sarajeva e mirëpriti Eroldën.

Ajo thotë, “Ndoshta jam shumë e vogël, por ndiej se jam në rrugën e duhur. Do të punoj fort për veten, pasionin tim dhe për Shqipërinë. Ashtu siç jam krenare që jam nga Shqipëria, shpresoj shumë që dhe Shqipëria dhe shqiptarët të jenë krenarë për mua”.

Asaj gjithmonë i ka pëlqyer të vishet bukur dhe të krijojë gjëra të bukura. Talenti i saj ra në sy nga ata që e njihnin dhe kishin patur kontakt me të. Kur ishte në vitin e fundit të shkollës së mesme,  krijoi një koleksion veshjesh me material të riciklueshëm.

“Kur isha fëmijë u bëja veshje kukullave me gazeta dhe me copa. I rimodelja dhe sa herë që i shoh, ndjej nostaligji se si ato duar të vogla përpiqeshin të krijonin veshje”, thotë ajo. Ajo ruan me fanatizëm çdo krijim dhe vizatim të sajin, pasi për të janë një provë e pasionit të saj të hershëm.Erolda është përzgjedhur që do të jetë përfaqësuesja e Shqipërisë në këtë kompeticion edhe vitin e ardhshëm në Barcelonë. Pjesëmarrja në “European Fashion Passaport”, i ka mundësuar asaj krijimin e kontakteve dhe njërzve të rinj, një mundësi e mirë për të ardhmen e saj si stiliste. Erolda  thotë ndërkohë se studimet janë një qëllim që i ka vënë vetes. Për të, krijimi i një brandi që në këtë moshë është një arritje për më tej.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0