Guest House Adriatiku, shtëpia mikpritëse në Malësi të Madhe

Guest House Adriatiku, shtëpia mikpritëse në Malësi të Madhe


Guest House Adriatiku e filloi aktivitetin si një shtëpi mikpritëse, ku strehonte turistët e huaj pa asnjë detyrim monetar. Kjo bujtinë ndodhet në Tamarë të Malësisë së Madhe. Por me kalimin e kohës, e zonja e shtëpisë Luçije Cekaj e mendoi këtë si një mënyrë biznesi.

Prej tetë vitesh Guest House Adriatiku mirëpret turistë nga e gjithë bota dhe nga gjithë Shqipëria. Familjarët, të cilët janë edhe themeluesit e biznesit, me kalimin e kohës kanë shtuar numrin e shërbimeve për këta turistë. Për BusinessMag.al Luçia thotë se biznesi i tyre ka pësuar rritje nga viti në vit dhe se kjo i ka motivuar për të punuar më shumë. Ajo thotë se turistët që e kanë vizituar një herë bujtinën, janë kthyer sërish dhe janë bërë klientë të rregullt të saj.

Turizmi në këtë zonë është sezonal, pasi kushtet klimatike që janë karakteristike të zonës dhe infrastruktura, e cila nuk është në nivelet e duhura, nuk lejojnë që turistët ta vizitojnë zonën në gjatë gjithë vitit. Një tjetër vështirësi që turistët dhe ata vetë e hasin vazhdimisht, është mungesa e adresave.

“Guest House Adriatiku, është ambienti ku turistët ndihen si në shtëpi e jo si në restorant. Aty kanë ngrohtësinë familiare, komunikimin, shërbimin”, na thotë Luçia.

Krahas punës që bën ajo dhe familja e saj, në bujtinë ka edhe vullnetarë të cilët janë ofruar për t’ju shërbyer turistëve. Me profesion ajo është mësuese e gjuhës dhe letërsisë shqipe dhe në çdo orë mësimi nuk harron t’ju flasë nxënësve për vlerat e vendit të tyre. “Vendi ynë ka shumë resusre dhe të gjithë ja vlen të investojmë. Duhen edukuar fëmijët që të duan vendin dhe të mos bëhen rob i të huajve. Përderisa vendi na e ofron këtë mundësi përse të mos e shfrytëzojmë”.

Lexo: 60 vjeçarja nga Berati i pëkushtohet biznesit

Komunikimin me klientët ajo nuk e ka aspak të vështirë pasi zotëron disa gjuhë të huaja.
Kur pyetet për planet e së ardhmes, ajo thotë se ka shumë ide në kokë por duhet shumë financim dhe bashkëpunim. Madje thotë se në pesë vitet e ardhshme synon zgjerimin e bujtinës, zgjerimin e shërbimeve dhe të stafit. Të punësojnë një guidë për të shoqëruar turistët është hapi i saj i radhës.

“Hapja e bujtinave është “arma” e duhur për t’i thënë stop emigracionit”, thotë ajo.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0