Rrjeti social ka njoftuar gjatë Samitit të Marketingut nga Facebook në Hollandë, se aplikacioni shumë shpejt do të ketë ndryshime.
Risia e fundit e WhatsApp ishin Statuset, ku ti mund të postosh foto apo video që zgjasin 24 orë, e ngjashme kjo me Instagram. Por krahas tyre ju do të shihni dhe shumë reklama në aplikacion.
Foto mëposhtë ju tregojnë disa slide nga prezantimi:
Siç mund ta shihni dhe nga foto, Status Ads zënë të gjithë ekranin, siç bën një status standard. Por në vend të emrit të kontaktit tuaj, aty do të shihni emrin e kompanisë. Ju mund të tërhiqni lart postimin, për të marrë më shumë informacion rreth produktit apo shërbimit që po reklamohet.
WhatsApp konfirmoi se reklamat do të shfaqeshin muaj më parë, që kjo të mos ishte një surprizë e lançimit. Në fakt surpriza është që ne ende nuk kemi parë asnjë reklamë as në iOS e as në Android.
Bashkë me Status Ads, WhatsApp gjithashtu prezantoi një format të ri më të pasur për mesazhet për përdoruesit e kategorisë Biznes në WhatsApp.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.