"Përshëndetje vdekje" - Coca-Cola gabon me sloganin në Zelandën e Re - Business Magazine Albania

“Përshëndetje vdekje” – Coca-Cola gabon me sloganin në Zelandën e Re


Një nga sloganet e marketingut të Coca-Cola, të përdorur në Zelandën e Re nuk shkoi mirë, duke u shndërruar në një gabim të turpshëm, por edhe humoristik për kompaninë.

Firma e pijeve përdori shprehjen “Kia ora, mate” në njërën prej makinetave shitëse.

Slogani ishte vendosur si përpjekje e kompanisë për të “bashkuar” gjuhën e popujve indigjenë të ishullit, të quajtur Maori, me gjuhën angleze.

Në anglisht, fjala ‘mate’ përdoret zakonisht për t’iu referuar miqve, por ka një kuptim shumë të ndryshëm në Maori. Slogani në gjuhën e tyre do të thotë: “Përshëndetje, vdekje.”

Kritikët e internetit kanë vënë në dukje gabimin e kompanisë, me një postim në Twitter duke pretenduar se Coca-Cola mund të ketë fituar “vetëbesim” tani si markë.

Zëdhënësi i Coca-Cola tha për televizionin e Maori se fraza e sloganit ishte “e destinuar vetëm për të sjellë së bashku Maori dhe anglishten” dhe nuk ishte në asnjë mënyrë diçka fyese për kulturën Maori.”

 

Burimi: rt.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0