A keni vënë re së fundmi një ndryshim në Facebook? Një ikonë të vogël ekrani në shiritin e opsioneve? Është pikërisht ajo që mendoni, ekrani i Facebook.
Çdo risi në botën dixhitale, po na bën t’i themi mirupafshim televizionit. Ndoshta kemi kohë që e kemi bërë.
Quhet “Facebook Watch”, shërbimi i transmetimit të videove i rrjetit social, i cili është shtrirë në mbarë botën, më shumë se një vit pas lançimit të tij në Shtetet e Bashkuara.
Përdoruesit do të mund të zgjedhin nga një gamë e gjerë shfaqjesh, qoftë nga markat më të njohura, ashtu edhe nga debutues, e kanë gjithashtu mundësinë të shohin klipe, të cilat i kanë ruajtur nga ndërfaqja e lajmeve “News Feeds”.
Firma planifikon gjithashtu t’u lejojë të gjithë krijuesve të shfaqin edhe publicitete, për sa kohë që përmbushin disa kushte të caktuara. Të ardhurat do të ndahen 55 % për krijuesit dhe 45% për Facebook-un.
Për një kohë shumë të gjatë, YouTube kishte monopolin e videove në internet kur ishte fjala për t’u ofruar krijuesve një mënyrë për të fituar para nga reklamat. Mesa duket Facebook po rikthehet fuqishëm në mënyrë të zgjuar.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.