Në vend që t’i prezantojë makinat në stenda të mëdha dhe të shtrenjta, ku mund të humbë vëmendjen nga prezantimet e konkurentëve, Volvo do të synojë për evente më të mbledhura, si prezantimi i XC40 në 2017 Milan Fashion Week. Ose prezantimi i Volvo V60 pranë një shtëpie luksoze e të bukur. Kjo, krijon idenë se çfarë përfaqëson makina, dhe të jep një pjesë të eksperiencës.
Sipas Björn Annwall, drejtues për stategjinë, markimin, dhe shitjen me pakicë pranë Volvo, u shpreh se “Pjesëmarrja “automatike” në eventet tradicionale nuk është më diçka që ia vlen. Ne duhet ta “thurim” komunikimin tonë të bazuar se si opsionet tona plotësojnë mesazhin, fazën, dhe teknologjinë që ne jemi duke prezantuar.”
Gjithsesi, Annwall nuk e përjashtoi plotësisht Volvo-n nga çdo event tjetër i madh autmobilistik. “Ne nuk po themi se nuk do të marrim më kurrë pjesë në evente të tilla. Presim që evente si Geneva Motor Show të zhvillohen. Ndoshta ne do të kthehemi në një të ardhme” vazhdoi ai.
Ky lajm vjen pasi shumë kompani u shprehen se nuk do të marrin pjesë në Detroit Motor Show vitin që vjen. Emrat në fjalë, nuk janë emra edhe aq të vegjël. Bëhet fjalë për, Mercedes, BMW, Audi, Mazda, Porsche, Mitsubishi, Jaguar Land Rover dhe Volvo gjithashtu.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.