Volvo me strategji të re. Tërhiqet nga 2019 Geneva Motor Show

Volvo me strategji të re. Tërhiqet nga 2019 Geneva Motor Show


Kompania suedeze anuncoi se po rikoncepton mënyrën se si do t’i promovojë makinat. Për këtë, i duhet që të shkëputet nga pjesëmarrja në evente të mëdha, si rasti i Geneva Motor Show.

Në vend që t’i prezantojë makinat në stenda të mëdha dhe të shtrenjta, ku mund të humbë vëmendjen nga prezantimet e konkurentëve, Volvo do të synojë për evente më të mbledhura, si prezantimi i XC40 në 2017 Milan Fashion Week. Ose prezantimi i Volvo V60 pranë një shtëpie luksoze e të bukur. Kjo, krijon idenë se çfarë përfaqëson makina, dhe të jep një pjesë të eksperiencës.

volvo

Sipas Björn Annwall, drejtues për stategjinë, markimin, dhe shitjen me pakicë  pranë Volvo, u shpreh se “Pjesëmarrja “automatike” në eventet tradicionale nuk është më diçka që ia vlen. Ne duhet ta “thurim” komunikimin tonë të bazuar se si opsionet tona plotësojnë mesazhin, fazën, dhe teknologjinë që ne jemi duke prezantuar.”

Gjithsesi, Annwall  nuk e përjashtoi plotësisht Volvo-n nga çdo event tjetër i madh autmobilistik. “Ne nuk po themi se nuk do të marrim më kurrë pjesë në evente të tilla. Presim që evente si Geneva Motor Show të zhvillohen. Ndoshta ne do të kthehemi në një të ardhme” vazhdoi ai.

Ky lajm vjen pasi shumë kompani u shprehen se nuk do të marrin pjesë në Detroit Motor Show vitin që vjen. Emrat në fjalë, nuk janë emra edhe aq të vegjël. Bëhet fjalë për, Mercedes, BMW, Audi, Mazda, Porsche, Mitsubishi, Jaguar Land Rover dhe Volvo gjithashtu.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0