Ushqimet në Hollandë i janë besuar një supermarketi që operon vetëm online.
Joris Beckers, themeluesi i Picnic, tha në konferencën Shoptak Europë, se si biznesi është rritur nga lançimi deri në 5% shpërndarje në sektorin e ushqimeve në vetëm dy vite.
“Tregu i ushqimeve është aq i madh sa të gjitha tregjet e tjera të kombinuara së bashku,” theksoi ai.
Modeli aktual i dyqaneve ushqimore mund të jetë shumë efektiv dhe i suksesshëm, por nuk ka ndyshuar shumë në këto 40 vite. Ka patur përmirësime, po jo risi të nevojshme.
Dhe është i limituar në shumë drejtime, dyqane të shtrenjta dhe depot e tejmbushura për të parashikuar kërkesën në çdo dyqan, çojnë në mënyrë të pashmangshme në ushqime të mbetura.
Fakti që shumica e njerëzve shkojnë me makinë në supermarket përkthehet në një numër të lartë miljesh për ushqimet dhe ndotje të ajrit.
Beckers e përshkruan biznesin e tij si një version të përmirësuar të shpërndarësit tradicional të qumështit i cili dërgonte porosi të vogla në shtëpitë e njerëzve.
Me një shërbim online, Picnic eliminon kostot e mirëmbajtjes së një dyqani. Kjo do të thotë që ai mund të ofrojë shpërndarje falas dhe në një kohë preçize çdo ditë. Makinat e shpërndarjes janë eletrike dhe kundër ndotjes.
“Ne keni përmbushur dy nevoja të mëdha, pra nuk ka më pritje dhe askush nuk paguan për shpërndarjen,” tha Beckers.
“Pra për herë të parë ka një alternativë online me një supermarket i cili është i krahasueshëm me atë çfarë ofron dhe i krahasueshëm në çmim.”
/WARC
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.