5 dokumentarë të rinj inspirues që çdo sipërmarrës duhet t’i shikojë - Business Magazine Albania

5 dokumentarë të rinj inspirues që çdo sipërmarrës duhet t’i shikojë


Festivali i 16-të i Filmit Tribeca fillon këtë javë në New York City. Nga historia e shtëpisë diskografike të “Sean “Diddy” Combs” deri tek politikani kontraversal që fshihet pas Donald Trump, dokumentarët në Festivalin e Filmit Tribeca të këtij viti nxjerrin në pah disa nga njerëzit më interesantë dhe pasionet e tyre.

Festivali i 16 i “Tribeca Film”, i cili zgjat nga 19-30 Prill, do të shfaqë një sërë filmash, duke përfshirë dokumentarë dhe histori të shkurtra. Festivali pasqyron shumë tema, por Business Mag iu sugjeron këto pesë dokumentarë, të cilët do të frymëzojnë, edukojnë dhe ndoshta edhe do të trembin sipërmarrësit.

  1. “Can’t Stop, Won’t Stop: The Bad Boy Story”

Sean “Diddy” Combs, themeluesi i “Bad Boy Records”, rrëfen eksperiencën e tij në fillimet e shtëpisë diskografike, pasi u ribashkua me grupin e muzikantëve për një mikëpritje masive. Drejtori dhe producenti Daniel Kaufman shfaq gjurmët e tragjedive dhe suksesin e tij fantastik në Harmel dhe Brooklyn. Combs ofron një shfaqje në prapaskenë të bashkimit më të madh në historinë e hip hopit dhe ndikimin që kjo pati në muzikë, në botën e modës dhe kulturë.

  1. “Blurred Lines: Inside the Art World”

Ndonjëherë pyes veten se çfarë ndodh në biznesin e artit? “Blurred Lines” u tregon shikuesve universin e komplikuar përmes syve të lojtarëve më të mëdhenj të industrisë. Drejtori Barry Avrich shpjegon rolin e kuratorëve, shtëpive ankand dhe artistëve, ndërsa audienca shikon punët e brendshme të një profesioni që njihet për inovacionin dhe vlerat e saj.

  1. “Chris Gethard: Career Suicide

Kur jeta bëhet e vështirë , përpiquni të gjeni pak humor. Kjo është ajo që e bëri Chris Gethard të luftonte me depresionin, alkoolizmin dhe shëndetin mendor. Në emisionin e tij, komediani na tregon betejat dhe përvojat më të paharrueshme personale. Ai tregon se ndërsa nuk ka zgjidhje të lehta për disa nga problemet më të vështira të jetës, e qeshura, familja dhe mbështetja mund të bëjnë një ndryshim të madh.

  1. “Get Me Roger Stone”

Vetëm për shkak se dikush është jo popullor nuk do të thotë se ai është i pafuqishëm. Roger Stone është i përfshirë në politikën Republikane që nga viti 1970 dhe ende është klasifikuar si një i huaj ndaj stabilitetit politik. Por mos e nënvlerësoni atë: Projekti i Stone ishte presidenti aktual Donald Trump, i cili është intervistuar në këtë film. Politika e tij e diskutueshme është refuzuar nga rrjedha konservatore, por kjo nuk e ka ndaluar atë nga të qenit i suksesshëm.

  1. “Wasted! The Story of Food Waste”

Përkundër gjithë energjisë së përkushtuar ndaj krijimit të ushqimit, rreth 1.3 miliardë ton ushqime hidhen çdo vit. Në këtë dokumentar, drejtorët Anna Chai dhe Nari Kye e adresuan çështjen globale dhe ofrojnë zgjidhje në përshtatjen e prespektivave të konsumatorit dhe ndryshimet në prodhimin e ushqimit. Anthony Bourdain, producent ekzekutiv dhe emrat më me ndikim të industrisë si Dan Barbar, Mario Batali, Danny Bowien dhe Massimo Bottura të gjithë kanë peshën e tyre në këtë çështje.

Këta dokumentarë do të shfaqen në të gjitha ekranet e teatrove në New York gjatë festivalit dhe do të jenë të disponueshme pas eventit.

burimi: INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0