Ky startup ka kapur syrin dhe vëmendjen e këngëtares kur ai filloi të prodhonte bluza dhe postera për tour-in e saj “Formation World Tour” në fillim të këtij viti.
Brenda disa javësh, Mbretëresha Bey vendosi të bashkohet me financimin e këtij aplikacioni.
Megjithëse kjo nuk është një shumë e madhe parash – sidomos në raport me vlerën neto të pasurisë së Beyonce – publiciteti i fuqishëm që ky yll i sjell, ka padyshim shumë më tepër vlerë. CEO Eric Jones tregon se kompania donte që turneu i Beyonce të përqendrohej më shumë në teknologji dhe i pëlqente idea e “një fillimi të vogël të aplikacionit duke bërë turneu më të madh në botë”.
Ky investim e vendosi yllin e muzikës midis muzikantëve të tjerë si Linkin Park, Snoop Dogg, Ashton Kutcher dhe Will.I.am të cilët konsiderohen ‘si ndriçues të famshëm të botës së teknologjisë.”
Por ky nuk është investrimi i parë për Beyonce; ajo ka mbështetur më parë një startup për lëngje me shije shalqiu si dhe dietën për t’u ushqyer në 22 ditë.
Burimi: mashable.com
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.