Taylor nuk ishte edhe aq e shepjtë saç duhet në reklamën e fundit të Apple.
Swift, normalisht një figurë e rëndësishme në botën e biznesit dhe muzikës, bie me fytyrën e saj ndërsa vrapon mbi një pistë vrapimi në një reklamë të re duke promovuar shërbimin e muzikës së Apple.
Por jo, Apple nuk po mundohej të vinte në siklet personazhin e ëmbël dhe të dashur të Amerikës si një ndëshkim për një betejë publike mbi pagesat e muzikës online.
Të paktën kështu mendojmë ne.
Në vend të kësaj, reklama supozohet të tregojë se sa i mirë është shërbimi i ri i muzikës online të Apple aq sa për të tërhequr vëmendjen. Taylor kërkon të bëjë “rap” së bashku me “Jumpman” të Drake ndërsa vrapon mbi pistën e vrapimit dhe papritur bie. ë të njëjtën mënyrë se si pengohemi edhe ne për të gjetur balancën midis punës dhe pasioneve tona.
Reklama është shembulli më i fundit i marrëdhënies së afërt midis Swift dhe Apple pas zënkës së tmerrshme të tyre.
Fundvitin e kaluar, Apple debutoi një film ekskluziv të turit të fundit koncertal të Swift: 1999.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.