Sa e ndihmon një Master në Administrim Biznesi një Sipërmarrës? - Business Magazine Albania

Sa e ndihmon një Master në Administrim Biznesi një Sipërmarrës?


*Ky artikull është me autore Profesorin e Asociuar të Marketingut Dixhital, Karen Mishra, në programin MBA të Meredith College in Raleigh, N.C. Ajo gjithashtu drejton një firmë këshillimi lidershipi dhe marketingu të quajtur “Total Trust”, Durham, N.C.

 

Është shkruar shumë nëse një sipërmarrësi i nevojitet ose jo një Master në Administrim Biznesi për të qenë i suksesshëm në biznesin e tij/saj. Mendova se mund të ndaj me ju se përse kjo funksionon pёr njё sipёrmarrёs nё Raleigh.

Liliana Cantrell është themeluesja e “Sweetie Pie Organics”, një kompani e ushqimeve organike të shpejta “snack” për fëmijë. Mora vesh për kompaninë e saj kur njëri prej studentëve të mi filloi një periudhë praktike në kompaninë e saj. Jo më parë se ta takoja, nuk e kisha kuptuar që ajo mbante një diplomë master në Administrim Biznesi. Ndaj u bëra kurioze të dija se si MBA e saj e kishte ndihmuar atë të ndërtonte biznesin e saj.

Strategjia
Sipërmarrësit janë të njohur për ndërmarrjen e risqeve dhe të qënit praktikë. Ndërsa e gjithë kjo është e vërtetë, Liliana tha se trainimet e saj në MBA e ndihmuan të përgatitej për rritjen. “Arsimi në master më ndihmoi personalisht që t’i bashkoja të gjitha pjesët së bashku në një strategji të tregut të lirë dhe nё njё plan pёr implementimin: nga një ide në 2014-n në një produkt të aprovuar nga 450 dyqane ‘Whole Foods’ në 2016-n.”

Ekzekutimi
Përveç kësaj, Liliana tha se në mënyrë që të tërhiqte më shumë kompanitë e mëdha si ‘Whole Foods’, ajo duhet të tregonte se ajo ishte e organizuar dhe gati për të ekzekutuar. “Kompanitë e mëdha kombëtare publike si ‘Whole Foods’ dhe UNFI kanë një përqasje shumë të strukturuar biznesi dhe tolerancë të ulët për gabimet (papajtueshmëritë), gabimet operacionale dhe planifikimin e keq; gjëra për të cilat janë të njohura firma më të vogla. Nuk është më e mjaftueshme të kesh një produkt të mirë për të bërë biznes me kompanitë e mëdha. Parimet efiçiente operacionale, jo vetëm që hapën shumë dyer për ne dhe na dhanë një avantazh konkurrues, por na kurseu edhe shumë para.”

Talenti
“Sweetie Pie Organics” është unike në atë se themeluesja dhe 2 punonjëset e saj në selinë e kompanisë janë të gjitha femra të cilat zotërojnë një diplomë master në Adminsitrim Biznesi. Kur e pyeta Lilianën rreth kësaj ajo tha se asaj i pëlqen të punojë me njerëz që kanë një MBA “sepse ata janë zgjidhës të mirë problemesh, mësojnë shpejt dhe i shohin gjërat nga një kornizë më e gjërë.”

Aftësitë
Si përfundim, isha kurioze nëse diploma master i kishte ndihmuar punonjëset e qendrës në rolet e tyre. Olga Kerr, Drejtoresha e Marketingut, përmendi se masteri i ka dhënë asaj “eksperiencën vendimtare dhe setin e zotësive të cilat ndihmojnë në vlerësimin dhe zgjidhjen e çfarëdolloj situate ose problemi, pak rëndësi ka se sa sfiduese mund të jetë. Fusha e Marketingut është duke evoluuar kaq shpejt sa për të ditur për t’u përshtatur dhe për të mësuar gjëra të reja në mënyrë efektive mund të jetë një avantazh i madh në këtë industri. Studenti im i diplomuar në MBA, Swati Sar, është tani drejtori i e-commerce për “Sweetie Pie Organics”. Për Swati: “Edukimi master më ndihmoi të lidhja eksperiencën në IT me kërkimin e tregut, të kuptoja panoramën konkurruese, propozimin dhe të implementoja një strategji për rritjen e e-commerce për ‘Sweetie Pie Organics’.”

 

/Publikuar në Entrepreneur.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0