Panairi "Green Week", bizneset kosovare të kënaqura me produktet e tyre

Panairi “Green Week”, bizneset kosovare të kënaqura me produktet e tyre

~5 minuta lexim


Agrobizneset kosovare, të cilat po marrin pjesë në Panairin Ndërkombëtar “International Green Week”, në Berlin, po e shohin si njërën ndër ngjarjet më të rëndësishme për promovimin e prodhimeve të tyre.
Përfaqësuesit e këtyre agrobizneseve, thonë se gjatë këtij panairi, kanë arritur që krahas promovimit të prodhimeve të tyre bujqësore, të krijojnë edhe kontakte dhe lidhje të reja me kompani të huaja.

Po ashtu, sipas tyre, zgjerimi dhe modernizimi i agrobizneseve kosovare gjatë viteve të fundit, ka ndikuar që prodhimet e tyre të jenë edhe konkurrente me shumë prodhime të huaja, gjë që sipas tyre tashmë është dëshmuar edhe në këtë panair.

Alban Ibrahimi nga Frutomania, thotë se në këtë panair përveç që është e rëndësishme për kompanitë pjesëmarrëse, është mundësi e mirë edhe për vetë shtetin që të prezantojë potencialet dhe prodhimet më të mira.

“Panairi ka rëndësi shumë të madhe sepse përpos prezantimit të produkteve të kompanive njëkohësisht edhe prezantimi shtetëror, domethënë prezantimi i përgjithshëm se çka ka Kosova, se çka prodhon Kosova, çka mund të ofrojë Kosova në tregun ndërkombëtar, jo vetëm në tregun gjerman. Edhe pse konsumatorët apo edhe pse njerëzit që vizitojnë stafet tona shumica e tyre janë gjermanë, prapë kjo është e pa rëndësishme pasi që ka vizitorë edhe të vendeve të tjera”, tha Ibrahimi.

Ndërsa Fatmir Krasniqi nga kompania Fungo thotë se pjesëmarrja në këtë panair është një nga iniciativat më të mira për promovimin dhe mbështetjen e sektorit privat.

“Është e një rëndësie të jashtëzakonshme kjo pjesëmarrje në panair “Green Week” apo java e gjelbër. Së pari kisha me falënderuar Ministrinë për këtë eveniment që për herë të parë edhe pse kam marrë pjesë në shumë panaire të karakterit botëror edhe në Paris edhe në Gjermani vitin e kaluar në Berlin po ashtu në …. Dhe në Nurberg mund ta them që për herë të parë është i organizuar një panair ashtu siç meriton shteti jonë i Kosovës. Përkrahje të jashtëzakonshme ka dhënë edhe prezenca e ministrit që tri ditë radhazi në këtë panair”, tha Krasniqi.

Në anën tjetër, ministri i Bujqësisë, Pylltarisë dhe Zhvillimit Rural, Memli Krasniqi, vlerësoi se agrobizneset pjesëmarrëse në panair, kanë dëshmuar edhe njëherë se prodhimet kosovare tashmë krahas cilësisë po i përmbushin edhe standardet ndërkombëtare.

E përmbushja e këtyre standardeve, sipas Krasniqit, përveç se ka ndikuar që prodhimet vendore të depërtojnë në tregun rajonal e evropian, ka bërë që ato të jenë të pranishme edhe në ngjarjet e tilla, të mëdha si kjo e Berlinit.

“Kemi vendosur që ta risjellim Kosovën në këtë panair me mbështetjen edhe të partnerëve tonë dhe ndërkombëtarë për të shfrytëzuar edhe një zhvillim jashtëzakonisht pozitiv, nënshkrimi i marrëveshjes Stabilizim Asocimi, e cila i mundëson mbi 2 mijë e 500 produkteve agro-ushqimore të Kosovës që të depërtojnë dhe të shiten në tregjet evropiane pa barrierat e së kaluarës. Andaj ka qenë shumë me rëndësi që në tregun gjerman që është më i madh brenda Bashkimit Evropian të kemi prezencën e produkteve të ndryshme të Kosovës, të cilat në të ardhmen mund të jenë pjesë e tryezave gjermane, e familjeve gjermane, qytetarëve gjermanë”, tha ministri Krasniqi.

/Telegrafi/

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Karriera jote është një ndërtim, jo një garë.”
— Seth Godin
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0