4 arsyet kryesore perse konsumatoret po i braktisin blerjet online - Business Magazine Albania

4 arsyet kryesore perse konsumatoret po i braktisin blerjet online


Me shume se nje e treta e konsumatoreve (37 perqind) thone se me se shumti i kane braktisur blerjet online sepse ne momentin e fundit ato kane gjykuar se kostoja e blerjeve eshte e shtrenjte, sipas nje raporti te fundit nga Offers. com

Arsyeja e dyte me e zakonshme e mosplotesimit te nje blerjeje online eshte gjetja e nje cmimi me te leverdisshem ne ne nje website tjeter, sipas 24 perqind te te pyeturve.

Rreth 12 perqind e te anketuarve thane se shpesh ato i braktisin blerjet online sepse nuk mund te gjejne dot ne kod kuponi ndersa 7 perqind te tjere sepse ngaterrohen gjate procesit te pagimit online.

Vetem 20 perqind thone se i blejne gjithnje gjerat online.

Gjithashtu raporti jep te dhena se cfare i bind konsumatoret te blene online. Rreth 53 perqind te te anketuarve thone se ndikohen nga fjalet e mira te konsumatoreve kur ato jane te pavendosur te blene dicka online; 51 perqind ndikohen nga nje oferte e mire ndersa 31 perqind ndikohen nga cilesia e website ku ato bejne blerjen.

why-offers-021014

Sa i perket te dhenave se perse konsumatoret blejne online, raporti thote se rreth 41 perqind mendojne se kjo eshte nje menyre me e pershtatshme; 21 perqind thone se gjejne cmime te uleta dhe 14 perqind sepse ka nje game perzgjedhjeje dyqanesh.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0