Emaili me acarues ne bote - Business Magazine Albania

Emaili me acarues ne bote


Jon Steinberg*

“Ju lutem, me telefononi.”

“Kam nevoje te flas me ju. Ju lutem, me telefononi.”

“A mund te me telefononi? Kam nevoje te diskutoj dicka me ju.”

Keto jane emailet me te merzitshme dhe qe ju heqin vemendjen. Ato e vendosin marresin ne nje gjendje meraku, me e pakta te thuhet. Qe dicka jo e mire pritet nga kjo bisede sikur kuptohet. Dhe pyetja qe behet eshte sa i keq do te jete ky lajm?
Telefonata e bere ka shume mundesi te rezultoje ne dhenien e lajmeve te tilla si pershembull: nje pjese e mire e biznesit ka humbur, nje punonjes kyc ka dhene doreheqjen e te tjera si keto.

 Autori i shkrimit, Jon Steinberg

Ajo qe ndodh me pas eshte: nje perpjekje per te gjetur numrin e telefonit te derguesit te ketij emaili e me pas paaftesia per te arritur personin ne fjale. Me pas kupton se i ke rene numrit gabim. Ose te del voicemail i personit ku thote se mund ti dergoni nje email per nje pergjigjje me te shpejte.

Gjate gjithe kohes, mendoni se cila do te jete arsyeja per kete telefonate. Ne vite, i kam kerkuar kolegeve te mi te mos me dergojne mesazhe te tilla. Dhe nese ato kane informacione konfidenciale, ato mund te shtojne disa detaje ne kete email per ta bere ate me pak provokuese dhe shqetesues.
Per shembull, ne vend se te shkruajne “Ju lutem, me telefononi. Kam nevoje te flas me ju.”, mund te shkruani “Ju lutem, me telefononi, kam nje ceshtje me klientin Spacely Sprockets.”
Apo, “Te lutem, me telefo, behet fjale per nje ceshtje me HR (Burimet Njerezore), lidhur me punesimin e nje punonjesi.”
Drejtori yne i Komunikimit ne Daily Mail, Sean Wash, dhe une kemi rene dakort mbi kete. Kur eshte lajm i mire ai me thote “Lajm i mire! Me telefono.” Apo “Lajm i keq, “O Zot, me telefono, filani…”

* CEO, Daily Mail, North America

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0