Vodafone, marka britanike me e vleresuar - Business Magazine Albania

Vodafone, marka britanike me e vleresuar


LONDER: Vodafone, gjigandi i telekomunikacionit celular, eshte marka britanike me e vleresuar ndersa ish rivali BT eshte nje nga perfituesit  me te medhenj te vitit te kaluar, sipas nje raporti te ri nga Brand Finance.

Markat me Origjine Britanike 2014, ne baze te perllogaritjeve te honorareve qe nje kompani do te duhet te paguajne per te licencuar nje marke ne qofte se ajo nuk e zoteron ate, gjeti tre vendet te zena nga te njejtat marka si nje vit me pare por kesaj here, Vodafone ka zene vendin e kompanise te naftes Shell ne vendin e pare dhe banka HSBC ne vendin e trete.

Orange, nje tjeter telekom celular, mori vendin e katert ndersa Tesco u rendit i pesti.

Nje rritje ne vlere prej 67% e transferoi BT nga vendi i 12te ne ate te shtatin. Kjo levizje ne mase te madhe i atribuohet nisjes se BT Sport e cila  synon rritje pjesen e saj te tregut broadband.

Shefi ekzekutiv i Brand Finance, David Haigh vuri ne dukje se BT Sport u ngrit “pothuajse brenda nates”, duke blere te drejtat televizive sportive dhe talentin ne nje periudhe 12 mujore.

“Kjo levizje e guximshme, ishte nje rrezik per marken BT dhe per vete biznesin duke marre parasysh shkallen e investimeve,” i tha ai Marketing Week. “Deri me tani kjo strategji, e fokusuar ne permbajtje, e cila konsiston ne investime te shumave te medha ne regbi dhe ne futbollin e Premier League, duket se ja ka vlejtur.”

Roli i futbollit ne marrjen dhe mbajtjen e klienteve broadband u vu ne dukje kur Sky, rivali i BT ne kete treg, i renditet i 14ti ne raportin Brand Finance, njoftoi se po niste nje kanal te ri dedikuar futbollit evropian qe do te kishte avantazhin e ofrimit 2 vite akses te lire te valeve broadband.

Mjaft interesante, Group Co-operative regjistroi nje rritje prej 45% ne vleresimin e markes pavaresisht nga nje vit ne te cilin gabimet ne anen e sherbimeve financiare te biznesit, kercenuan ta gjunjezonin te tere kompanine.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0