Hilton: Drejt të ardhmes ‘Mobile’ - Business Magazine Albania

Hilton: Drejt të ardhmes ‘Mobile’


NEW YORK: Hilton Worldwide ka shprehur besimin se numri i klientëve të cilët përdorin pajisjen e tyre mobile për rezervime do të ndihmojë markat që operojnë në sektorin e akomodimit për të perceptuar më mirë se çfarë do të ndodhë në të ardhmen.

Christine Hight, zyrtare e marrëdhënieve me klientin tek Hilton Worldwide, e diskutoi një subjekt të tillë në konferencën Bota Mobile – Mobile World.

Ajo deklaroi se një grup i tërë konsumtorësh mbështeten vetëm tek smartfonët e tyre për tu angazhuar në aktivitete të tilla si kërkim dhe rezervim dhomash, duke e gjetur hotelin e tyre që në fillim të udhëtimit, duke dhënë review-s për përvojat e tyre etj.

“Aktualisht ky numër është më pak se 10% i popullsisë, por ne besojmë vërtet se kjo është një shkëndijë që tregon si do të jetë e ardhmja,” – u shpreh ajo.

Sipas studimeve të Hilton Worldwide, këta ‘përqafues të shpejtë të ndryshimit’ (early adapters – Termi në anglisht), përmbajnë karakteristika dhe preferenca të përbashkëta.

“Ajo që del në pah nga studimi është se ata (early adapters) ishin kryesisht mosha të reja, por gjithashtu shfaqeshin të ishin më tepër udhëtarë me qëllime biznesi (Business Traveller – Termi në anglisht) të cilët kryenin veprimet në kohën kur ktheheshin në destinacion.” –  vërejti Hight.

“Çfarë tregon kjo? Njerëzit të cilët janë mësuar të përdorin pajisjet e tyre mobile për të realizuar punët e tyre, tentojnë ti përdorin ato edhe për aktivitete të tjera si udhëtimi.

“Pra duke qenë të kënaqur me atë që bëjnë si punë për të jetuar dhe me aktivitetet …ata janë gjithashtu më të interesuar të rezervojnë aktivitetet e tyre kur kanë arritur diku.”

Kjo tip audience duket se pëlqente edhe aksesin tek programet shpërblyese të besnikërisë – siç është HHonors ofruar nga Hilton – nëpërmjet të cilave përfitojnë benefite shtesë për kompanitë apo në hapësirat akomoduese.

Rezultatet e mësipërme tregojnë vlerën që markat mund të përftojnë duke pasur një njohuri më të thellë të teknologjisë mobile.

“Teknologjia e re dhe përdorimi i pajisjeve mobile kanë transformuar jetët tona, duke përfshirë edhe jetët e personave që blejnë si produkte të ndryshme ashtu edhe shërbimet e akomodimit,” – e mbylli fjalën e saj Hight.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0