ThinkYoung, organizata që iu jep zë të rinjve

ThinkYoung, organizata që iu jep zë të rinjve


ThinkYoung është një organizatë joqeveritare e themeluar për të përcjellë zërin e të rinjve  tek vendimarrësit e Komisionit Europian. ThinkYoung  ka lobuar për të rinjtë që prej vitit 2007. Zyrat qendrore i ka në Bruksel dhe këtë vit është zgjeruar me zyra të reja në Gjenevë dhe Hong Kong.

ThinkYoung është qëndra e parë kërkimore që ka në fokus të rinjtë e Europës. Ajo ndihmon në përfshirjen e të rinjve në proçeset vendimmarrëse dhe iu ofron europarlamentarëve studime kërkimore mbi kushtet e të rinjve. ThinkYoung përbëhet nga të rinj nën moshën 30 vjeç, që janë të sapodiplomuar apo vazhdojnë studimet e tyre. Deri më tani, ThinkYoung ka pranë saj të regjistruar 600,000 të rinj.

Kjo organizatë është ndër më aktivet në fushën kërkimore për të rinjtë. Ajo përpilon studime, propozime, pyetësorë dhe organizon konferenca dedikuar të rinjve në 5 fusha të ndryshme: sipërmarrje, edukim, marrdhëniet BE-Azi, zgjerimi i BE-së dhe mjedisi.

Themeluesit e ThinkYoung  janë Andrea Gerosa, Azzura Giorgio dhe Stefano Benini, të cilët e filluan këtë projekt me një kompjuter dhe 25 Euro për të regjistruar faqen e Web-it. Tani ThinkYoung  ka një skuadër shumë të madhe të përbërë nga të rinj që vijnë nga e gjithë bota.

Në vitin 2011, ThinkYoung  themeloi   “Shkollën e Sipërmarrjes” që përfshin dhe të rinj që vijnë nga  India apo Kina. Kjo qendër kërkimore ka krijuar partneritet me Google, Huawei, Amway, Wilfriend Martens Centre for European Studies etj.

Qëllimi i kësaj shkolle mbi sipërmarrjen është t’i njohë të rinjtë me jetën e një sipërmarrësi  dhe t’u japë mundësi sipërmarrësve të komunikojnë me një publik të gjerë. Në bazë të fakteve, kompanitë më të shumta krijohen nga ata individë që kanë kontakte me sipërmarrës të konfirmuar.

Është e vështirë ta ngjitësh një mal, pa parë se si ia ka arritur një njeri tjetër. N.q.s universitetet, gjimnazet apo media nuk e trajtojnë temën e sipërmarrjes, asnjeri nuk do të mendojë të bëhet një sipërmarrës. Ky është dhe objektivi kryesor i themelimit të shkollës së sipërmarrjes nga ThinkYoung , pjesëmarrja e saj më shumë të rinjve në botën e sipërmarrjes.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0