Nga mbështetja te suksesi – Si po lind një brez i ri i lidershipit femëror në biznes dhe jo vetëm - Business Magazine Albania

Nga mbështetja te suksesi – Si po lind një brez i ri i lidershipit femëror në biznes dhe jo vetëm

~4 minuta lexim

Në botën e biznesit, ku sfidat janë të shumta, historitë e triumfit të grave të suksesshme shkëlqejnë më shumë se kurrë. Në këtë 8 mars që celebron dhe duartroket arritjet e grave anë e kënd botës, ne duam të hedhim dritë mbi ekipet e fuqisë femërore të cilat jo vetëm thyejnë paragjykimin dhe streotipin se në vendet e punës ‘’gratë janë më të sulmuara nga gratë e tjera’’, por edhe janë një shembull miqësie, bashkëpunimi, talenti dhe lidershipi.

Në biznes:

Sheryl Sandberg dhe Marne Levine (Facebook): Sandberg, COO dhe Levine, Zëvendëspresidentja e Partneriteteve Globale, formojnë një dyshe dinamike që drejton ndikimin global të Facebook.

Susan Wojcicki dhe Susan Taylor (YouTube): Si CEO dhe CMO respektivisht, ato kontribuojnë ndjeshëm në suksesin dhe ndikimin e YouTube në peizazhin digjital.

Në politikë:

Kamala Harris dhe Jill Biden (Shtetet e Bashkuara): Zvns. Presidentja dhe Zonja e Parë punuan së bashku në iniciativa të ndryshme deri në fund të vitit të kaluar, duke vënë theksin tek arsimi, kujdesi shëndetësor dhe drejtësia sociale.

Angela Merkel dhe Ursula von der Leyen (Gjermani/Bashkimi Evropian): Merkel, ish-kancelarja gjermane dhe von der Leyen, presidentja e Komisionit Evropian, bashkëpunuan në formësimin e politikave të BE-së, duke qenë shpeshherë edhe dy zera të fortë për të mbështetur të ardhmen e Uninonit në kohë sfidash e stuhish politiko-sociale.

Në ekonomi:

Christine Lagarde dhe Kristalina Georgieva (Fondi Monetar Ndërkombëtar): Lagarde, ish-Drejtoreshë Menaxhuese dhe Georgieva, MD aktuale, janë figura kyçe në menaxhimin e sfidave ekonomike globale

Abigail Johnson dhe Jane Fraser (Financë): Johnson, CEO i Fidelity Investments dhe Fraser, CEO i Citigroup, përfaqësojnë liderE me ndikim në sektorin financiar.

Në teknologji:

Ginni Rometty dhe Arvind Krishna (IBM): Rometty, ish-CEO, dhe Krishna, CEO aktual, kanë qenë thelbësore në evolucionin dhe përshtatjen e IBM me teknologjitë në zhvillim.

Safra Catz dhe Dorian Daley (Oracle): Catz, CEO, dhe Daley, Këshilltarja e Përgjithshme, kontribuojnë në rëndësinë e Oracle në industrinë e teknologjisë.

Në media:

Oprah Winfrey dhe Ava DuVernay : Winfrey, një manjate mediatike dhe DuVernay, një regjisore e njohur, bashkëpunojnë në projekte të ndryshme me ndikim, duke theksuar diversitetin dhe fuqinë e fjalës së gruas.

Shonda Rhimes dhe Betsy Beers (Produksion televiziv): Rhimes, një producente e njohur, dhe Beers, kanë krijuar shfaqje të shumta televizive të suksesshme.

E ardhmja e sipërmarrjes. Gratë në krye?

Roli i grave në biznes ka evoluar ndjeshëm gjatë viteve. Sot, gratë nuk po thyejnë vetëm tavanet prej xhami; por po ripërcaktojnë të gjithë strukturën. Si lidere, bashkëpunëtore dhe novatore, ato po sjellin gjithnjë e më tepër një perspektivë unike.

Gratë shqiptare në biznes dhe lidership

Edhe në Shqipëri, në një treg tejet sfidues, gratë po thyejnë barrierat dhe po fitojnë terren në botën e biznesit, politikës dhe sipërmarrjes. Shembujt e suksesshëm janë të shumtë, nga drejtuese të kompanive të mëdha, si në sektorin bankar dhe telekomunikacion, deri te sipërmarrëset që kanë themeluar biznese innovative dhe po ndihmojnë në transformimin e Shqipërisë në një ekonomi më të hapur dhe inovative.

Padyshim që rrugëtimi nuk ka qenë pa sfida. Nga paragjykimi gjinor te mundësitë e pabarabarta, gratë sipërmarrëse përballen me pengesa që kërkojnë qëndrueshmëri dhe vendosmëri. Megjithatë, batica po kthehet ndërsa më shumë gra ngrihen në pozita udhëheqëse, duke sfiduar normat dhe duke frymëzuar ndryshime pozitive në shoqëri, që u hapin rrugën edhe vajzave të reja që aspirojnë suksesin.

Duket se një brez i ri i grave lidere po ngrihet, dhe suksesi i tyre nuk do të matet vetëm me arritjet personale, por edhe me ndikimin që do të kenë në shoqëri. Duke mbështetur njëra-tjetrën, duke krijuar mundësi dhe duke qëndruar të bashkuara, gratë po i hapin rrugën një të ardhmeje më të drejtë dhe të barabartë për brezat e ardhshëm.

 

Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0